13
شکست نایب قهرمان لیگ هندبال بانوان

تاسیسات دریایی ۲۴ شهید شاملی کازرون ۲۲ | بازگشت نافرجام

  • کد خبر : 75100
  • 10 دی 1400 - 19:52
تاسیسات دریایی ۲۴ شهید شاملی کازرون ۲۲ | بازگشت نافرجام
در آخرین بازی از روز نخست مرحله دوم دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان جام فدک تیم شهید شاملی کازرون مغلوب تاسیسات دریایی تهران شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” سومین مسابقات از روز نخست دور دوم لیگ برتر هندبال بانوان با انجام دیدار تیم های شهید شاملی کازرون و تاسیسات دریایی تهران به پایان رسید.

این بازی که از ساعت؛ ۱۷ امروز جمعه دهم دی در سالن شهید سلیمانی فدراسیون هندبال آغاز شد، سی دقیقه نیمه نخست با برتری پنج گل شاگردان مهسا معتمدی و نتیجه ۱۲ بر ۷ به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم نماینده استان فارس و شاگردان فاطمه محمدخانی هرآنچه در توان داشتند در زمین مسابقه پیاده کردند اما زور آنها به اندیشه های معتمدی و بازیکنان تاسیسات دریایی تهران نرسید.

گرچه شهید شاملی در نیمه دوم فاصله را کاهش داد اما در پایان ۶۰ دقیقه، شهید شاملی نایب قهرمان فصل قبل لیگ برتر هندبال بانوان ۲۴ بر ۲۲ بازی را واگذار کرد.

از بازیکنان کلیدی تیم تاسیسات دریایی در بازی امشب می‌توان به مریم کاراندیش، آرزو محمدی و توران سلمان‌پور اشاره کرد  که در پیروزی تیمشان نقش آفرینی کردند.

این نفرات هندبالیست هایی هستند که سابقه پوشیدن پیراهن حریف و تیم ملی را در کارنامه دارند البته نباید نام کاپیتان این تیم یعنی مریم یوسفی زننده اولین گل تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان را نادیده گرفت.

در طرف مقابل تیم شهید شاملی نیز از مهره های کلیدی همچون آرزوکیانی آرا، بهار ایزد گشب و صونا بیداد بهره می‌برد که همراه با تیم ملی زنان در مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان حضور یافتند.

در سه دیدار قبلی امروز فولاد مبارکه سپاهان بر کات شاهرود غلبه کرد، شهرداری ملایر یکتا افروز البرز را از پیش رو برداشت و سنگ آهن بافق نیز مقابل آتریسا تهران به برتری دست یافت

تیم‌ها فردا شنبه به استراحت می‌پردازند و سپس روز یکشنبه ادامه مسابقات پیگیری خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=75100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.