8
تیم ملی فوتسال بدون بازیکنان مس برابر روسیه

مس رفسنجان اجازه خروج به ملی پوشانش نداد

  • کد خبر : 78608
  • 02 اسفند 1400 - 8:35
مس رفسنجان اجازه خروج به ملی پوشانش نداد
باشگاه مس رفسنجان مجوز حضور بازیکنانش در اردوی تیم ملی فوتسال برابر بازی های دوستانه برابر روسیه را صادر نکرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” باشگاه مس رفسنجان بازیکنان دعوت شده از تیم فوتسال بانوان این باشگاه را برای بازی های دوستانه ایران و روسیه در اختیار تیم ملی قرار نداده است.

زینب کرمی و مهسا کمالی بازیکنان تازه دعوت شده از سوی فروزان سلیمانی به تیم ملی برای بازی های دوستانه با روسیه هستند اما مس رفسنجان در آستانه مرحله پلی آف، بازیکنان خود را حفظ کرده است.

دلیل این تصمیم، اهمیت بالاتر رقابت مس رفسنجان و پالایش نفت آبادان در مرحله حذفی لیگ برتر فوتسال زنان است و با صلاحدید عاطفه رضایی سرمربی مس، تمام نفرات باید در اختیار تیمشان باشند.

از سوی دیگر، دوستانه بودن مصاف ایران و روسیه نیز از نظر قانونی این اختیار را به باشگاه مس رفسنجان می‌دهد تا بازیکنانش را در خدمت تیم ملی قرار ندهد.

هما آقایی دیگر بازیکن دعوت شده از مس رفسنجان به تیم ملی فوتسال زنان بود که در فهرست اولیه قرار داشت و او نیز همانند سایر بازیکنان نارنجی پوشان جنوب در خدمت تیم باشگاهی‌اش قرار دارد و نه تیم ملی.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد مس رفسنجان در این شرایط، اقدامی هوشمندانه و در عین حال شجاعانه انجام داده است و تردیدی نیست که اهمیت پلی‌آف لیگ برتر بالاتر از مصافی دوستانه و نصفه و نیمه است.

مس رفسنجان پس از گذراندن مرحله‌ای پرچالش در دور گروهی لیگ برتر فوتسال زنان و چهارم شدن در گروه دوم، اکنون باید در پلی آف به مصاف مدافع عنوان قهرمانی و صدرنشین گروه یک یعنی پالایش نفت آبادان برود.

تمهیدات مس حاکی از آن است که آن‌ها نسبت به شکست تیم پالایش نفت آبادان ناامید نیستند و برای خلق شگفتی دست به کار شده‌اند حتی اگر تیم آبادانی در این فصل یک بار هم شکست نخورده باشد.

مس رفسنجان روز ۱۳ اسفند در دور رفت مرحله حذفی لیگ برتر فوتسال زنان در رفسنجان پذیرای تیم پالایش نفت آبادان است.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=78608

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.