7
آماده برای رقابت در صربستان از جمعه

آمادگی فرزانه فصیحی در آستانه دوومیدانی داخل سالن جهان

  • کد خبر : 79651
  • 24 اسفند 1400 - 17:20
آمادگی فرزانه فصیحی در آستانه دوومیدانی داخل سالن جهان
فرزانه فصیحی دونده المپیکی ایران از جمعه در خاک صربستان در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی جهان مسابقه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی جهان از 27 اسفند آغاز می شود و ایران در بخش زنان فرزانه فصیحی را روی پیست می فرستد.

این مسابقات سه روزه در شهر بلگراد صربستان برگزار می شود و فصیحی برای اولین بار حضور در این مسابقات را تجربه خواهد کرد و در ماده 60 متر مسابقه خواهد داد.

برگزاری مسابقات در بلگراد برای فصیحی یک گزینه مثبت است زیرا او در دو سال اخیر به طور مستمر در این شهر مشغول تمرین بوده و آمادگی ذهنی خوبی برای مسابقه در بلگراد دارد.

مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی جهان باید پیش تر برگزار می شد اما بحران کرونا در اقصی نقاط جهان، آن را به تعویق انداخت.

فصیحی پس از حضوری تاریخی در المپیک 2020 توکیو اکنون این موقعیت را دارد تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیفزاید به ویژه این که ماده 60 متر داخل سالن تخصص اوست.

فرزانه برای این رقابت، کاملا آماده به نظر می رسد. او همین چند روز قبل و در آستانه مسابقات جهانی، در مرحله نهایی تور جهانی داخل سالن سطح نقره‌ای با ثبت حد نصاب ۷.۳۱ثانیه نایب قهرمان شد.

رکورد 7.31 در این فاصله نزدیک به مسابقات جهانی بلگراد به معنای بهترین رکورد شخصی امسال او و همچنین نشانگر رسیدن او به پیک آمادگی است.

دختر اصفهانی در دو سال اخیر با سرعت پیشرفت کرد و اکنون در جایگاهی شاخص در میدان دوندگان ایرانی قرار گرفته است. او امیدوار است سال آینده شمسی در بازی های آسیایی هانگژو نیز برای ایران بدود و حضور در این رویداد را به تالار افتخاراتش اضافه کند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=79651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.