7
با رکورد 7 و سی و نه صدم ثانیه

فرزانه فصیحی در دوومیدانی داخل سالن جهان سی و هفتم شد

  • کد خبر : 79921
  • 27 اسفند 1400 - 15:00
فرزانه فصیحی در دوومیدانی داخل سالن جهان سی و هفتم شد
در نخستین روز رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی جهان فرزانه فصیحی در مقدماتی ماده ۶۰ متر با قرار گرفتن در جایگاه ششم گروه خوداز رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” ،در آغاز نخستین روز رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی جهان به میزبانی بلگراد صربستان فرزانه فصیحی از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

نماینده کشورمان در مرحله مقدماتی رقابت ماده ۶۰ متر با قرار گرفتن در جایگاه ششم گروه خود که هشت نفر در آن شرکت داشتند نتوانست به نیمه نهایی برسد.

دونده اصفهانی در گروه سوم دور مقدماتی ماده ۶۰ متر با‌ نمایندگان آمریکا،سوییس،نیوزلند،لوکزامبورگ،ایرلند،ایسلند و برزیل هم گروه بود

رکورد فرزانه فصیحی ۷.۳۹ ثانیه بود و او با نفر اول 36 صدم ثانیه فاصله داشت. در دو 60 متر و در چنین سطحی، صدم ثانیه ها تعیین کننده است.

در این گروه میکا بریسکو از آمریکا با ثبت زمان ۷.۰۳ ثانیه اول شد وگرالدین فرای ازسوییس و زوئه هوبس از نیوزیلند به ترتیب با ثبت حد نصاب ۷.۱۱ ثانیه و ۷.۱۳ ثانیه در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین رتبه نهایی فرزانه فصیحی نیز مشخص شد و او در رده سی و هفتم این رویداد قرار گرفت. فصیحی نخستین حضور جهانی خود را تجربه می کرد. او در المپیک توکیو نیز نماینده ایران بود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=79921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.