6
دوومیدانی آغاز فصل کشور در مشهد

جایگاه ایمن سحر ضیایی در قله پرتاب نیزه

  • کد خبر : 81598
  • 12 خرداد 1401 - 19:00
جایگاه ایمن سحر ضیایی در قله پرتاب نیزه
عنوان نخست مسابقه پرتاب نیزه در چارچوب رقابت‌های دوومیدانی زنان آغاز فصل کشور به کسی رسید که قهرمانی‌اش کسی را شگفت‌زده نکرد: سحر ضیایی.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” رقابت‌های دوومیدانی آغاز فصل کشور در بخش زنان امروز در مشهد ادامه یافت و سحر ضیایی در پرتاب نیزه قهرمان شد.

قهرمانی او در مشهد نه کسی را شگفت زده کرد و نه اتفاقی برجسته بود. سحر ضیایی با فاصله در صدر دختران نیزه دار ایران است و امروز نیز آن را به منصه ظهور گذاشت.

یک پرتاب ۴۳ متر و ۲۷ سانتی متری از ضیایی او را در فاصله‌ای ایمن با نفر دوم و البته جوان اول پرتاب نیزه ایران، مانا حسینی قرار داد.

مانا حسینی با وجود سن و سال کم، پیشرفت چشمگیری داشته است و امروز در مشهد رکورد ۳۹ متر و ۴۴ سانتی متر را ثبت کرد اما برای رسیدن به سحر ضیایی هنوز باید تلاش کند.

زهرا صیادی پرتابگر تیم کهگیلویه و به ویر احمد امروز با رکورد یک سانتی متر کمتر از 38 متر سوم شد و بالاتر از نادیا مظلوم زاده قرار گرفت که نیزه‌اش 15 سانتی متر پیش از صیادی فرود آمد.

صبا عظیمی، الهام قطوری، فاطمه پودراتچی و زهرا منصوری نیز در رقابت پرتاب نیزه مسابقات آغاز فصل پنجم تا هشتم شدند.

رکورددار پرتاب نیزه ایران سحر ضیایی است و به عبارت بهتر احتمالاً با مدت‌زمان زیادی، تنها خود او قادر است برای رکورد تازه‌ای در پرتاب نیزه بانوان امیدوار باشد.

او در آخرین روز اردیبهشت سال ۱۳۹۷ رکورد ۵۱ متر و ۵۵ سانتی متر را ثبت کرد که با گذشت چهار سال از آن، نه خود ضیایی و نه نیزه دار دیگر موفق نشده‌اند از آن عبور کنند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=81598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.