5
مسابقات هندبال جوانان دختر جهان

شکست دختران هندبال ایران برابر تونس

  • کد خبر : 82194
  • 02 تیر 1401 - 20:09
شکست دختران هندبال ایران برابر تونس
 تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران امروز در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان در اسلوونی، برابر تونس تن به شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات هندبال جوانان دختر زیر ۲۰ سال جهان امروز در اسلوونی ادامه پیدا کرد و ایران برابر تیم ملی هندبال تونس شکست خورد.

 در این بازی سرخپوشان ایران در مصاف با حریف آفریقایی خود ۲۹ بر ۲۴ نتیجه را واگذار کردند در حالی که نیمه نخست این بازی ۱۵ بر ۱۱ به سود تونس پایان یافته بود.

در پایان دیدار تیم‌های ملی جوانان دختر ایران و تونس فاطمه مریخ ملی‌پوش تیم ایران به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد.

تیم ملی هندبال جوانان فاطمه مریخ

ملی پوشان هندبال ایران در اولین دیدار خود در برابر دیگر تیم آفریقایی حاضر در این گروه ، گینه با تساوی ۱۹ بر ۱۹ به کار خود پایان داده بودند  .

ایران روز شنبه ۴تیر ماه در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف سوئد می‌رود در حالی که حاصل تلاش دختران هندبالیست ایران از دو بازی نخست خود یک امتیاز است.

این مسابقات بیست و سومین دوره از مسابقات جهانی هندبال جوانان دختر است اما ایران برای اولین بار است که در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.

مهربان بدوی، الناز یارمحمدی توسکی، هانیه کریمی، هستی دوخایی، مرضیه قاراخانی، فاطمه برات‌پور، سیده لیلا حسینی، معصومه قنبری، شهرزاد نصوحی، نگار زنده‌بودی، نگین رحمانی، سیده فاطمه مریخ، مبینا حسن‌نژاد، سمانه دولتی، سارا موسی‌زاده، مائده شهبازی ترکیب تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان را تشکیل می‌دهند.

غلامعلی اکبرآبادی (مدیر فنی)، آزاده گیلانی (سرپرست)، مهسا معتمدی (مربی)، زهرا احمدی‌نیا (مربی دروازه‌بانان) و زهره کشاورزیان (پزشکیار) نیز به عنوان کادر فنی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها حضور دارند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=82194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.