5
گفتگو با دروازه بان تیم فوتسال مس

کنایه زینب کرمی : برخی با رابطه، در رسانه‌ها مطرح می‌شوند

  • کد خبر : 83754
  • 12 مرداد 1401 - 19:57
کنایه زینب کرمی : برخی با رابطه، در رسانه‌ها مطرح می‌شوند
زینب کرمی که فصل گذشته عملکرد درخشانی را با مس رفسنجان در لیگ فوتسال زنان داشت می‌گوید برخی در فوتسال با رابطه، در رسانه‌ها مطرح می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمانزینب کرمی یکی از دروازه‌بانان موفق و شاخص لیگ برتر فوتسال زنان ایران بوده است و یکی از ارکان موفقیت مس رفسنجان به حساب می‌آید.

در فصل پرچالش گذشته برای مس رفسنجان، زینب کرمی همچنان یکی از چهره‌های موفق مس بود به ویژه این که مس رفسنجان بازی‌های سختی را چه در دور گروهی و چه در پلی آف، پشت سر گذاشت.

کرمی با این وجود در زمره بازیکنان شاخصی است که کمتر به او پرداخته شده است و اکنون سنگربان جوان موضوعی ویژه را در این باره مطرح می‌کند.

او می‌گوید:  برخی از بازیکنان و مربیان در فوتسال ایران، ارتباطات نزدیک با برخی از رسانه‌ها دارند و به همین دلیل تمرکز زیادی روی پرداختن به عملکرد همان نفرات وجود دارد.

کرمی ادامه می‌دهد: اخبار و محتوای تولیدشده در فوتسال زنان، معمولاً مربوط تعداد انگشت‌شمار و مشخصی بازیکن و مربی است و به نوعی از دور بودن فوتسال زنان از دید دوربین‌ها سوءاستفاده می‌شود.

به عقیده زینب کرمی، چون فوتسال زنان پخش زنده یا تلویزیونی ندارد، لطمه زیادی به دیده شدن بازیکنان می‌زند و در مقابل برای عده‌ای معدود هم زمینه‌ساز بزرگنمایی عملکرد است.

سنگربان فصل گذشته تیم فوتسال مس رفسنجان ادامه داد: از نقشی که فصل گذشته در تیم داشتم و اینکه بزرگان فوتسال متوجه آن عملکرد شدند، راضی هستم اما می‌خواهم از فصل گذشته هم بهتر باشم.

فصل جدید بالاترین سطح باشگاهی فوتسال زنان کشور، با فرمت جدیدی برگزار خواهد شد و هر تیم باید در سوپرلیگ این فصل، ۲۱ بازی انجام دهد.

کرمی در این خصوص گفت: سطح کیفی این لیگ بسیار بالاست و بهترین‌های فوتسال ایران در سوپرلیگ حاضرند. اما با توجه به تعداد زیاد بازی‌ها، مشکلات اقتصادی هم برای تیم‌ها به وجود می‌آید.

او در مورد آینده خود در لیگ گفت: هنوز حضورم در تیمی قطعی نشده است. در هر تیمی باشم برای سربلندی تیمم تلاش می‌کنم.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=83754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.