9
گفت و گو با ملی پوش همدانی جودو

مریم بربط ؛ بازگشت ستاره جودو از میدان قونیه

  • کد خبر : 84000
  • 16 مرداد 1401 - 21:08
مریم بربط ؛ بازگشت ستاره جودو از میدان قونیه
مریم بربط،جودوکا همدانی کشورمان از آرزوهایش می گوید.او رویای طلای المپیک دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم ملی جودو زنان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه حاضر است و برجسته‌ترین چهره این تیم، کسی نیست جز مریم بربط.

دختر جودوکای همدانی با گذشت دورانی دشوار پس از تاریخ سازی، مصدومیت و چالش‌های تمرین در وضعیت کرونا آماده یک بازگشت رؤیایی است.

او در خصوص بازی‌های همبستگی اسلامی در قونیه می‌گوید: تمرینات خوبی داشتم، آمادگی بالایی دارم و از لحاظ ذهنی و بدنی در سطح خوبی هستم. بعضی از جودوکاهای مدعی این مسابقات را آنالیز کردم و به کسب مدال امیدوارم.

بربط در خصوص اثرات تعلیق جودو ایران بر روند پیشرفت خود گفت: این که فدراسیون جهانی، ایران را تعلیق کرد، هم خوب بود و هم بد. تعلیق به نوعی، هم یک چالش بزرگ بود و هم یک فرصت.

بربط توضیح می‌دهد: از طرفی توانستیم سطح بدنی و دانش روز خود را در حوزه جودو بالاتر ببریم و این یک فرصت مناسب برای بازآموزی بود اما اینکه نمی‌توانستیم در مسابقات شرکت کنیم باعث افت عملکرد شد، زیرا سالن‌های جودو باز نبودند و حتی حریف تمرینی هم وجود نداشت.

جودوکای مدال‌آور ایران گفت: از روزی که قدم به سالن جودو گذاشتم آرزوی مدال المپیک را داشتم. می‌دانم که هنوز کسی نتوانسته مدال‌آور المپیک برای جودو باشد اما امیدوارم که بتوانم روزی این عنوان را کسب کنم. می‌خواهم راه برای آینده جودوکاهای جوان هموارتر کنم.

بربط در پایان خاطرنشان کرد: جودو بانوان ایران پیشرفت زیادی داشته. آن چه خواهان آنیم توجه ویژه به ظرفیت جودو زنان در ایران است. جودو بانوان قادر است اتفاقات بزرگی را رقم بزند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=84000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.