11
بازی های کشورهای اسلامی

اشک های مهسا پوررحمتی ، تبلور پایداری در قونیه

  • کد خبر : 84490
  • 26 مرداد 1401 - 9:24
اشک های مهسا پوررحمتی ، تبلور پایداری در قونیه
مهسا پوررحمتی شمشیرباز اپه ایران در بازی های کشورهای اسلامی فاصله کمی تا مدال قونیه داشت اما قاب آخر حضور او، اشک هایی تلخ بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” بازی های کشورهای اسلامی در قونیه، روز سه شنبه با شکست تلخ مهسا پوررحمتی در شمشیربازی همراه بود.

ملی پوش اسلحه اپه ایران در مبارزه یک چهارم نهایی خود در شرایطی که در زمان قانونی به تساوی 13 بر 13 رسیده بود در وقت اضافه با یک امتیاز اختلاف بازنده شد.

اشک های پوررحمتی پس از شکست قونیه حاکی از فشاری بود که او تحمل می کرد. مهسا تا کسب مدالی ارزشمند تنها یک قدم فاصله داشت اما همان یک گام، او را از افتخار کسب مدال دور کرد.

با این وجود، احساسات پوررحمتی و هر آن کس که اشک های او را دید به یک نقطه مشترک می رسد جایی که پای نام ایران در میان است و او را یکی از خود، می پنداریم.

شاید کسب یک مدال برنز توسط دختر ارومیه ای تا این اندازه که امروز نسبت به او احساس یگانگی داریم، نمی توانست چیزی را در وجود ما خلق کند.

پایان تراژیک مهسا پوررحمتی در مسابقات انفرادی اپه، شروع احساسی بود که حالا به او به عنوان یک سرباز غیرتمند داریم. سربازی که تا سر حد مرگ جنگیده و هرگز تسلیم نشده و برای ما دست کمی از یک قهرمان ندارد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=84490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.