8
تغییرات در ترکیب قهرمان لیگ برتر هندبال

هانیه لک از سپاهان جدا شد

  • کد خبر : 84893
  • 09 شهریور 1401 - 12:22
هانیه لک از سپاهان جدا شد
هانیه لک می‌گوید جدایی او از باشگاه سپاهان به دلیل عدم تمایل مسئولان این تیم برای ادامه همکاری با او بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” فصل جدید رقابت های لیگ برتر هندبال زنان کشور در هجدهمین دوره خود احتمالا از اوایل پاییز امسال آغاز خواهد شد.

این فصل دو تیم مدعی شهید شاملی کازرون و تاسیسات دریایی تهران از تیم های ریشه‌دار در بخش خصوصی تصمیم گرفتند تا در هندبال غیبت کنند و همین منحل شدن دو تیم به معنای چالش برای تعادل فنی لیگ هندبال است.

هانیه لک سنگربان تیم ملی و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که در لیگ ۱۴۰۰ با این تیم به مقام قهرمانی رسید در فصل آتی طلایی پوشان را همراهی نخواهد کرد.

لک در این مورد می گوید: از سپاهان جدا شدم چرا که باشگاه تمایلی برای ادامه همکاری با من را نشان نداد و بر همین اساس تصمیم گرفتم تا به دنبال چالش جدیدی باشم.

او در پاسخ به این سوال و شایعاتی که مبنی بر فعالیت در خارج از ایران به گوش می رسد، پاسخ داد: با توجه به شرایط کاری‌ام فکر نمیکنم لژیونر شوم و فصل جدید نیز در ایران بازی خواهم کرد.

سنگربان تیم ملی در ادامه بیان می‌کند: هنوز تکلیف تیم جدیدام مشخص نیست و منتظر پیشنهادات مناسب داخلی هستم تا بتوانم امسال هم با تمام توان در داخل از کشور بازی کنم.

هانیه لک از منحل شدن دو تیم شاخص شهید شاملی و تاسیسات دریایی تهران ابراز تاسف کرد و این اتفاق را تلخ و در تضاد با منافع هندبال زنان ایران برشمرد.

سنگربان با این وجود، فصل جدید لیگ برتر را جذاب پیش‌بینی می‌کند و اظهار می دارد: با توجه به اینکه بازیکنان نوجوان و جوانان دختر در مسابقات آسیایی به ویژه جهانی حضور پیدا کرده‌اند، اتفاق خیلی خوبی است و انتظار می‌رود سطح لیگ نسبت به گذشته بالاتر باشد.

لک، در ادامه این گفتگو به موفقیت رئیس فدراسیون هندبال در زمان ریاست و به ویژه در انتخابات اخیر کمیته ملی المپیک اشاره دارد و پاکدل را مدیری توانمند ارزیابی می‌کند.

او در این خصوص گفت: علیرضا پاکدل در این سه سال برای هندبال زحمت کشید و این رشته پس از سال‌ها با وجود یک مدیر جوان و کارآمد که از جنس خانواده هندبال است به موفقیت های بی نظیری دست پیدا کرد.

این سنگربان ادامه داد: جهانی شدن ۷ تیم هندبال در یکسال اخیر از جمله مهمترین دستاوردهای ایشان است و امیدوارم در آستانه انتخابات جدید ، باز هم او سکان هدایت فدراسیون را در دست بگیرد چرا که مطمئنم باوجود ایشان اتفاقات درخشان تری برای هندبال ما خواهد افتاد.

او در پایان گفت: موفقیت اخیر ایشان در انتخابات کمیته ملی المپیک و عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی با اکثرایت آرا نشان از شایستگی توانمندی آقای پاکدل است که برای وی در سمت جدید ارزوی موفقیت و سربلندی دارم.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=84893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.