8
24 امتیاز برای کیمیا در بازی برابر گاز

چرا شهرداری گرگان تیمی ترسناک برای مدعیان است؟

  • کد خبر : 86955
  • 11 آبان 1401 - 12:39
چرا شهرداری گرگان تیمی ترسناک برای مدعیان است؟
شهرداری گرگان دومین مسابقه فصل در لیگ برتر بسکتبال زنان را نیز با برد پشت سر گذاشت. ستاره‌های گرگان باثبات ادامه می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمانشهرداری گرگان سه شنبه توانست در خانه، گاز را شکست دهد و با دومین پیروزی فصل، مسیر خود را برای اهداف بزرگش هموار کند.

ترکیب دلپذیر نیکا بیک لیکلی برای موفقیت، کاملاً قابل اتکا به نظر می‌رسد. تازه‌واردها کار را در دست گرفته‌اند و آمار موفق آن‌ها نشان می‌دهد شهرداری گرگان را باید تیمی ترسناک قلمداد کنیم.

کیمیا یزدیان طهرانی، جوان همیشه رو به پیشرفت بسکتبال ایران در کانون توجه است. او در بازی با گاز ۲۴ امتیاز گرفت، ۶ ریباند داشت. ۵ بار اقدام به توپ ربایی کرد. او یازده بار اقدام به پرتاب سه امتیازی کرد و چهار بار آن موفق بود و منجر به کسب ۱۲ امتیاز برای او و تیمش شد.

تینا عیساییان و شادی عبدالوند نیز همان‌هایی نشان داده‌اند که انتظار می‌رود. تینا در ریباندها بی‌نظیر است و شادی عبدالوند کماکان بازیکنی برای خروج تیم از مهلکه گرچه به نظر می‌رسد که در آینده آماده‌تر هم خواهد شد.

هر دو نفر در بازی آسان سه شنبه برابر گاز، پرفروغ بودند. به این جمع ناهیده اسدی را هم اضافه کنید. دختر بااخلاق و کم‌نظیر بسکتبال ایران ترکیب گرگان را در کنار کاپیتان نیلوفر مفیدی کامل می‌کند.

نیکا ابزار مناسب برای هر کاری را در اختیار دارد. یک تیم مستحکم و با اعتماد به نفس در میدان که هم جوانی را دارد و هم تجربه. یک گروه خوب در پشت خط شامل زهرا قیس، مریم شیرازی و فاطمه گلاب گیر که فشار را از روی دیگران بر می‌دارند.

با این شاخص‌ها شهرداری گرگان تیمی است که عبور از آن برای هیچ تیم دیگری آسان نخواهد بود. آیا به واقع مدعی قهرمانی هستند؟ پاسخ به این سؤال در نگرش به ابزارهاست. آنها هر چه می‌خواهند را دارند. شاید خودباوری کار را تکمیل کند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=86955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.