4
هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال زنان

پیروزی شیرین و نفس گیر شهرداری گرگان برابر نفت

  • کد خبر : 87152
  • 20 آبان 1401 - 20:21
پیروزی شیرین و نفس گیر شهرداری گرگان برابر نفت
مهم ترین دیدار هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال زنان را شهرداری گرگان از پالایش نفت آبادان برد. دیداری حساس و نفس گیر برای هر دو تیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” گل سرسبد دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال زنان را شهرداری گرگان با نمایشی شجاعانه برابر پالایش نفت آبادان با پیروزی پشت سر گذاشت.

امروز در گرگان، تیم شهرداری گرگان با هدایت نیکا بیک لیکلی موفق شد در مسابقه ای دیدنی 67 بر 64 از سد پالایش نفت آبادان عبور کند گرچه جای تماشاگران پرشور گرگانی در این بازی خالی بود.

گرگان این بازی را با پیروزی 11 بر 9 در کوارتر نخست آغاز کرد اما کوارتر دوم متعلق به آبادان بود. در نتیجه نفت با پیروزی 18 بر 13 در کوارتر دوم، نیمه نخست را 27 بر 24 به سود خود پایان داد.

شهرداری گرگان اما در کوارتر سوم با عملکردی بهتر از حریف خوزستانی، 26 بر 19 به برتری رسید تا با برتری 50 بر 46 وارد آخرین کوارتر بازی شود.

رقابت در کوارتر چهارم نزدیک و شانه به شانه دنبال شد. پرتاب های مژده نظری و آناهیس خداوردیان نفت را به بازی برگرداند و پیش انداخت.

نفت تا فاصله 4 دقیقه به پایان بازی هم برنده میدان بود اما تیزهوشی و تجربه شادی عبدالوند و تینا عیساییان نقش مهمی در دقایق پایانی بازی ایفا کرد و در نهایت به برتری نهایی شهرداری گرگان منجر شد.

تینا عیساییان با کسب 11 امتیاز و 16 ریباند به همراه 4 توپ ربایی، در این مسابقه دبل دبل کرد. دبل دبل دوم توسط کیمیا یزدیان طهرانی ثبت شد.

ستاره جوان شهرداری گرگان در 40 دقیقه حضور کامل در زمین مسابقه، 13 امتیاز و 11 ریباند داشت. همچنین ناهیده اسدی 13 امتیاز به دست آورد.

شادی عبدالوند با کسب 21 امتیاز برای شهرداری گرگان روزی درخشان را سپری کرد. او 5 ریباند و 6 پاس منجر به گل نیز به ثبت رساند.

در ترکیب تیم بانوان پالایش نفت آبادان، کاپیتان الناز سیاهی در 34 دقیقه حضور در میدان، 16 امتیاز و 9 ریباند به ثبت رساند و فاصله کمی تا دبل دبل داشت.

سحر نجفی نیز 18 امتیاز و آناهیس خداوردیان 10 امتیاز برای تیم آبادانی کسب کردند. انیس مرادی ستاره نفت نیز با 6 امتیاز و 10 ریباند در 36 دقیقه حضور در میدان به کار خود خاتمه داد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=87152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.