5
هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال زنان

گرگان در کوارتر سوم برابر ذوب آهن ویران شد

  • کد خبر : 87443
  • 15 آذر 1401 - 18:07
گرگان در کوارتر سوم برابر ذوب آهن ویران شد
در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال زنان ذوب آهن شگفتی ساز شد و با درخشش مژگان خدادادی و ستاره سیاوشی از سد تیم مدعی شهرداری گرگان گذشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” عجیب ترین نتیجه هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز در دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و شهرداری گرگان رقم خورد.

در این بازی در اصفهان، تیم ذوب آهن موفق شد حریف مدعی و رده دومی جدول یعنی شهرداری گرگان را 62 بر 46 شکست دهد.

در این دیدار در شرایطی که بازی پایاپای پیش می رفت و دو تیم در نیمه نخست نیز به تساوی رسیده بودند افت فاحش و عجیب گرگان در کوارتر سوم تلاش این تیم را بر باد داد.

در کوارتر نخست ذوب آهن 11 بر 10 پیروز شد و برتری 20 بر 19 شهرداری گرگان در کوارتر دوم دو تیم را در امتیاز  30 با تعادل امتیاز به رختکن فرستاد.

در کوارتر سوم ذوب آهن 23 بر 7 با اختلافی باورنکردنی شهرداری گرگان را برد و در کوارتر پایانی تساوی 9 بر 9 حادث شد تا شهرداری گرگانی شکستی تلخ را تجربه کند.

شاگردان نیکا بیک لیکلی جمعه نیز در بازی حساس برابر گروه بهمن در خانه شکست خورده بودند تا طی 4 روز با دو باخت اندوه بار، شرایطی سخت را احساس کنند.

گرگان در بازی امروز همه ستاره هایش را در اختیار داشت اما اوضاع ناامید کننده بود. هیچ یک از 7 اقدام 2 امتیازی کیمیا یزدیان طهرانی در عین شگفتی به سبد نرسید.

ستاره جوان شهرداری گرگان در 8 اقدام سه امتیازی، تنها دو بار موفق به فتح سبد ذوب آهن شد. شادی عبدالوند هم با وجود کسب 13 امتیاز با پرتاب های طلسم شده مواجه بود.

در سوی مقابل، کاپیتان مژگان خداددی برای تیمش بزرگی کرد و با 17 امتیاز، 7 پاس منجر به گل و 7 توپ ربایی روزی محشر را سپری کرد.

ستاره سیاوشی نیز با 24 امتیاز و 6 ریباند و 3 توپ ربایی یکی از ارکان مهم این پیروزی برزگ برای گاندوها بود.

لیگ برتر بسکتبال بانوان با حضور 10 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=87443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.