2
هفته نهم لیگ برتر بسکتبال زنان

بازگشت شهرداری گرگان و نیکا به مسیر پیروزی

  • کد خبر : 87528
  • 18 آذر 1401 - 14:41
بازگشت شهرداری گرگان و نیکا به مسیر پیروزی
پس از دو شکست تلخ و غیرمنتظره، شهرداری گرگان با قربانی کردن پاز به مسیر پیروزی در لیگ برتر بسکتبال زنان بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته نهم لیگ برتر بسکتبال زنان در حالی به پایان رسید که شهرداری گرگان برابر پاز، تیم برنده میدان بود و به این برد نیازی جدی داشت.

در این مسابقه که امروز در سالن امام خمینی شهر گرگان برگزار شد شهرداری گرگان توانست برابر پاز آشا آروین تهران 101 بر 59 به برتری دست پیدا کند.

شهرداری گرگان در کوارتر نخست 29 بر 16 و در کوارتر دوم 25 بر 14 پیروز شد تا با برتری 54 بر 30 نیمه نخست را به اتمام برساند.

تیم نیکا بیک لیکلی سپس کوارتر سوم را در شرایطی که پاز فراتر از انتظار بازی کرد 19 بر 18 برد و در نهایت با برتری مطلق 28 بر 11 در کوارتر چهارم برد را از آن خود کرد.

تینا عیساییان سنتر ارزشمند تیم گرگان در این مسابقات با 30 امتیاز و 21 ریباند دبل دبل کرد. او همچنین 4 پاس منجر به گل و 3 توپ ربایی داشت.

کیمیا یزدیان طهرانی دیگر دبل دبل گرگان را با 29 امتیاز و 11 ریباند به ثبت رساند. او 9 پاس منجر به گل داشت و نیازمند یک پاس دیگر بود تا در روز تریپل دبل حدیثه قسمتی برای تیم سپهرداد، او نیز موفق به تریپل دبل شود.

ناهیده اسدی با 15 امتیاز و 8 ریباند و فاطمه گلابگیر با 14 امتیاز از چهره های موفق شهرداری گرگان در این مسابقه بودند.

شاخص ترین مهره تیم پاز نیز غزل محسنی بازیکن جوان و خوش آتیه این تیم بود که 25 امتیاز برای تیمش به دست آورد. سمیه ثابت زاده نیز این بازی را با 13 امتیاز برای پاز به انتها رساند.

پس از این که شهرداری گرگان طی دو مسابقه اخیر، برابر گروه بهمن در تهران و ذوب آهن در اصفهان بازنده میدان را ترک کرد، اوضاع در تیم دوم جدول نابسامان بود.

به همین دلیل، پیروزی در بازی امروز برابر پاز از نان شب هم برای نیکا بیک لیکلی و تیمش واجب تر بود و البته گرگان اجازه پذیرش سومین ضربه را به حریف نداد.

گرگان اکنون به مسیر پیروزی بازگشته و تلاش می کند دو بازی اخیر را فراموش کند. آنها نیم فصل را با 7 برد و 2 شکست به پایان رسانده اند و با 16 امتیاز در رده دوم قرار دارند.

پاز نیز با وجود شکست در بازی امروز با 5 پیروزی، 4 شکست، 14 امتیاز و رده پنجم جدول به کار خود در نیم فصل لیگ بسکتبال بانوان پایان داد.

لیگ برتر بسکتبال زنان ایران در فصل 1401 با حضور 10 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=87528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.