13
گفتگو با سرمربی تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال زنان

جعفری : دیدار خاتون بم و سپاهان بهترین بازی فصل بود

  • کد خبر : 88690
  • 14 بهمن 1401 - 8:23
جعفری : دیدار خاتون بم و سپاهان بهترین بازی فصل بود
با وجود تساوی بدون گل و مسابقه‌ای نه چندان جذاب، مرضیه جعفری سرمربی تیم خاتون بم عقیده دارد دیدار تیمش برابر سپاهان بهترین بازی فصل بوده است.

به گزارش افرا ورزش، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان با تساوی خانگی خاتون بم برابر سپاهان و تداوم صدرنشینی خاتون در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل همراه بود.

مرضیه جعفری سرمربی پرافتخار خاتون بم در گفتگو با افرا ورزش درباره این بازی گفت: بازی مقابل تیم سپاهان از بعد فنی، بازی بسیار خوبی بود و حتی می‌توان گفت بهترین بازی فصل جاری بود زیرا هر دو تیم به بهترین شکل فوتبال بازی کردند.

وی افزود: با این نظر که این مسابقه بازی سرد و کم جاذبه‌ای بود موافق نیستم و البته این موضوع تنها نظر شخصی من نیست و نظر تماشاگران و کسانی که در استادیوم حضور داشتند هم همین‌طور هست.

سرمربی خاتون ادامه داد: تیم ما چندین فرصت طلایی از دست داد، حتی تیم رقیب توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و یا موقعیت تک‌به‌تکی که از دست دادیم، و همین‌طور شوت‌های خطرناکی داشتیم که به گل تبدیل نشدند.

جعفری ادامه داد: از نتیجه بازی راضی نیستم. ما انتظار کسب سه امتیاز این بازی را داشتیم. از عملکرد کلی تیم در این بازی رضایت چندانی ندارم و انتظارم از تیم بیش از این بود.

بخش مهمی از بار فنی خاتون بم در این فصل بر عهده مهره‌های باتجربه این تیم بوده است. زهرا قنبری همچنان گل‌های ارزشمندی به ثمر می‌رساند و سمانه چهکندی یک مهره دونده و خستگی‌ناپذیر نشان می‌دهد.

سرمربی کهنه‌کار خاتون در این باره گفت: هردو از بازیکنان تأثیرگذار و هم از لحاظ خلاقی و هم جنبه فنی باغیرت تمام در خدمت تیم بودند و در کنار سایر بازیکنان و عوامل تیم زحمات زیادی برای تیم کشیدند. داشتن این نفرات، آرزوی هر تیمی است.

مرضیه جعفری در سال‌های اخیر بارها جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال زنان را لمس کرده است و به نظر می‌رسد تا لمس دوباره جام، تنها چند هفته فاصله دارد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=88690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.