12
گفت و گو با هندبالیست کردستانی

اسرا مرادی: از حضور در شهید شاملی کازرون راضی هستم

  • کد خبر : 91501
  • 09 خرداد 1402 - 19:02
اسرا مرادی: از حضور در شهید شاملی کازرون راضی هستم
اسرا مرادی، هندبالیست کردستانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد، از شرایط و تصمیماتش برای آینده می گوید.

به گزارش افراورزش، اسرا مرادی یکی از هندبالیست‌های موفق لیگ است که در فصل اخیر لیگ برتر هندبال زنان با پیراهن شهید شاملی کازرون نایب‌قهرمان شد.

اسرا در خصوص دوران هندبالی خود می‌گوید: از ۹ سال پیش هندبال را شروع کردم و ۵ سال است که حرفه‌ای‌تر،  این ورزش را دنبال می‌کنم.

مرادی در تیم‌های هیئت هندبال سنندج، کیهان پایش ملایر و شهید شاملی کازرون بازی کرده و دوران موفقی در این تیم‌ها داشته است.

وی در این باره عنوان کرد:  مقام قهرمانی شمال کشور را با تیم هیئت هندبال سنندج کسب کردم، همچنین مقام سوم لیگ دسته یک با تیم کیهان پایش ملایر و نایب‌قهرمانی لیگ برتر با تیم شهید شاملی کازرون را در کارنامه ورزشی خود دارم

ملی‌پوش کردستانی در پست پخش بازی می‌کند و کمک‌های زیادی به تیم‌هایی که در آن شاغل است کرده است.

مرادی با اشاره به اینکه از طریق استعدادیابی مدارس وارد هندبال شده است، ادامه داد: زمانی که وارد این ورزش شدم، تیم سنندج در لیگ برتر حضور داشت و سه سال متوالی با بازیکنان بومی نایب‌قهرمان لیگ برتر شد، این امر باعث شد انگیزه زیادی برای ادامه هندبال داشته باشم.

اسرا مرادی که در فصل گذشته همراه تیم شهید شاملی کازرون به مقام نایب‌قهرمانی لیگ برتر رسید، دراین‌خصوص گفت: ازدست‌دادن مقام قهرمانی اتفاق بدی برای تیم ما بود، زیرا این تیم از ابتدا برای قهرمانی بسته شده بود، حتی کادر و تمام بازیکن‌ها به قهرمانی فکر می‌کردند، اما در نهایت به مقام نایب‌قهرمانی رسیدیم

وی ادامه داد: بازیکنان تیم شهید شاملی می‌توانند پیشرفت کنند و این تیم قطعا در سال‌های آینده عملکرد بهتری خواهد داشت، گرچه در این فصل توانستیم با پشتکار انتظارات سرمربی و کادر را برآورده کنیم و به مقام نایب‌قهرمانی رسیدیم. توانستیم تجربیات خوبی کسب کنیم تا پرقدرت‌تر، فصل آینده را شروع کنیم.

مرادی در خصوص فصل اخیر لیگ که با قهرمانی سنگ آهن بافق پایان یافت، عنوان کرد: سطح لیگ، بالا بود و رقابت نزدیکی داشتیم، به‌طوری‌که بیشتر تیم‌ها هم امتیاز بودند و برتری با تفاضل گل بود.

هندبالیست کردستانی در ادامه گفت: فصل نفس گیری را پشت سر گذاشتیم. تیم‌ها هماهنگ‌تر بودند و فکر می‌کنم  نحوه برگزاری مسابقات ارتقا پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال کسب مقام قهرمانی در فصل پیش رو است، ادامه داد: می‌خواهم بالاترین مقام کشور را کسب کنم و در مسابقات آسیایی و جهانی هندبال شرکت کنم.

اسرا مرادی در پایان گفت: با تعطیل‌شدن لیگ تمرینات من تمام نشده است؛ زیرا ورزش حرفه‌ای استراحت ندارد. پیشنهاداتی از سوی تیم‌های لیگ برتری آمده؛ اما ترجیحم تمرکز بر روی تمرینات است

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=91501
  • نویسنده : امیرعلی شفیعه | ویرایش :مبینا میرزایی
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.