4
مرحله دوم فوتبال زیر ۲۰ سال دختران آسیا

شکست برابر ویتنام | روز فاجعه‌بار براتی و مدافعان ایران

  • کد خبر : 91574
  • 14 خرداد 1402 - 13:50
شکست برابر ویتنام | روز فاجعه‌بار براتی و مدافعان ایران
تیم ملی فوتبال جوانان دختر ایران در مرحله دوم جام ملت‌های زیر ۲۰ سال دختران آسیا در مسابقه‌ای پراشتباه برابر ویتنام شکست خورد.

به گزارش افرا ورزش، روز وحشتناک برای دروازه‌بان و مدافعان تیم ملی فوتبال جوانان دختر ایران با شکست ایران برابر ویتنام به پایان رسید.

در آغاز مرحله دوم فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۰ سال دختران آسیا، تیم ایران روز شنبه ۱۳ خرداد به مصاف ویتنام رفت و ۳ بر ۲ شکست خورد.

یک گل زودهنگام در آغاز بازی برای ایران روی گل به خودی حریف و شادی بی‌اندازه بازیکنان ایران پس از این گل، پایان خوشی نداشت.

ویتنام دو بار متوالی در نیمه نخست به گل رسید. در صحنه گل اول در دقیقه 9 و بلافاصله پس از گل ایران، مدافعان ایران آن قدر پس از دفعع توپ توسط براتی تعلل کردند که توپ را درون دروازه خود دیدند.

روی صحنه گل دوم، فاطمه براتی دروازه‌بان و مدافعان ایران مقصر بودند. فاطمه براتی دروازه‌بان جوان سپاهان نمایش درخشانی در این بازی نداشت گرچه یک سیو دیدنی نیز در نیمه نخست از خود نشان داد.

ایران در نیمه دوم گل سوم را باز هم روی غفلت در واکنش مناسب توسط دروازه‌بان و مدافعانش دریافت کرد و در نهایت در آخرین دقایق بازی توسط هستی فروزنده از روی نقطه پنالتی اختلاف را به حداقل رساند.

تیرک دروازه ایران نیز یک بار در مصاف تک به تک مهاجم نوک ویتنام و فاطمه براتی، به لرزه درآمد.

مریم جهان نجاتی سرمربی تیم ملی تنها نظاره‌گر این شب تلخ برای تیم ملی جوانان بود. هیچ یک از گل‌هایی که ایران دریافت کرد در صورت در اختیار داشتن یک ساختار دفاع منسجم، به نتیجه نمی‌رسید.

ایران در ادامه این مسابقات دوشنبه ۱۵ خرداد به دیدار استرالیا می‌رود و سپس چهارشنبه ۱۷ خرداد با لبنان مسابقه می‌دهد.

فاطمه براتی، کیمیا رحیمی نیا، فاطمه یوسفی، محدثه زلفی (کاپیتان)، روژین تمریان، فاطمه پسندیده، هستی فروزنده، سارا دیدار، نسترن محمدخانی، فاطمه ستوده، الهه افشار دوست ترکیب ایران در این بازی را تشکیل دادند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=91574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.