8
نظرات مربی تیم تازه‌وارد لیگ کاراته

حقی: همکاری با دبلیو ای اف، شروع قهرمان‌سازی است

  • کد خبر : 91756
  • 21 خرداد 1402 - 13:03
حقی: همکاری با دبلیو ای اف، شروع قهرمان‌سازی است
فاطمه حقی مربی جوان تیم کاراته دبلیو ای اف با اشاره به برنامه بلندمدت این تیم، همکاری با دبلیو ای اف را شروع قهرمان‌سازی می‌داند.

به گزارش افرا ورزش، تیم “دبلیو اِی اف” با حمایت سبک “آی کی کاراته دو” با مدیریت امیرحسین امیری و با هدایت فاطمه حقی و سحر کرجی به‌عنوان مربی، نخستین حضور خود را در لیگ برتر کاراته زنان تجربه خواهد کرد.

بر این اساس، “دبلیو ای اف” روز جمعه ۱۹ خرداد نخستین رقابت انتخابی برای انتخاب نفرات خود را برگزار کرد. رقابتی که حداقل یک مرحله دیگر هم خواهد داشت.

در این انتخابی که در ملارد استان تهران برگزار شد، کاراته کاهای جوان و باانگیزه‌ای از شهرهای مختلف حضور پیدا کردند.

فاطمه حقی مربی جوان تیم در مورد انتخابی اخیر می‌گوید: ضرورت برگزاری مسابقه انتخابی، این بود که بتوانیم بهترین بازیکنان را انتخاب کنیم. این اولین انتخابی ماست و بعد از اضافه شدن بازیکنان ملی، مرحله دوم انتخابی را برگزار می‌کنیم.

او همچنین با اشاره به حضور سحر کرجی در کادر تیم دبلیو ای اف گفت: کرجی یکی از ملی پوشان باتجربه و سابق تیم ملی است و حضور ایشان در کادر تیم دبلیو ای اف برای مجموعه، ارزشمند و یک فرصت و اعتبار محکم است.

وی ادامه داد: دغدغه اصلی ما زمان است. ما برای انتخاب بازیکنان، دیر دست‌به‌کار شدیم و بیشتر بازیکان خوب و ملی به تیم‌های دیگر اضافه شده‌اند و از این نظر محدودیت‌هایی برای فصل پیش رو، داریم.

حقی با بیان این که برنامه ما برای آماده‌سازی بازیکنان و جذب ملی‌پوشان به تیم دوچندان خواهد شد افزود:  به نفرات منتخب در انتخابی اول این تلنگر را زده‌ایم  که آماده رویارویی با چهره‌های شاخص‌تر در مرحله دوم باشند.

فاطمه حقی از برنامه آینده تیم این‌گونه می‌گوید:  این، اولین حضور ما در لیگ برتر است. برای آینده برنامه بلندمدت و هدف‌مندی را در نظر داریم و در انتخاب نفرات، دقت می‌کنیم. هدف ما در “دبلیو ای اف” این است که تیمی بزرگ بسازیم که نامش بر سر زبان‌ها جاری شود و این هدف، به‌آسانی به دست نمی‌آید.

حقی در ادامه به افرا ورزش می‌گوید: برای حضور در تیم “دبلیو ای اف”  فراخوان دادیم و درها را به روی همه، باز گذاشتیم. هدف ما اعتماد سازی بین بازیکنان است. از اسپانسرهای که در حال جذب هم این انتظار داریم که با حمایتی دلسوزانه از تیم،  کمک کنند تا کاراته کای مستعد ما برای تلاش و تداوم کار، دلگرم و امیدوار باشد.

فاطمه حقی از حس و حالش در اولین حضور خود به‌عنوان مربی می‌گوید: حضور در تیم دبلیو ای اف، اولین تجربه مربیگری من است و نسبت به مربیان تیم‌های دیگر بسیار جوان‌تر هستم. فصل اخیر در سوپر لیگ به همراه تیم دانشگاه آزاد قهرمان شدیم و در آنجا با دنیای قهرمانی خداحافظی کردم و وارد عرصه مربیگری شدم. امیدوارم این پروژه جدید، نقطه عطفی برای کمکی به سهم خودم به منظور قهرمان سازی برای آینده کاراته کشورمان باشد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=91756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.