8
مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ مالزی

فاطمه سعادتی برنز آسیا را تکرار کرد

  • کد خبر : 92314
  • 31 تیر 1402 - 18:18
فاطمه سعادتی برنز آسیا را تکرار کرد
فاطمه سعادتی کاراته کای لرستانی در ادامه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا موفق به کسب برنز شد. او بار دیگر برنزش در قاره کهن را تکرار کرد.

به گزارش افرا ورزش، فاطمه سعادتی در دومین حضور پیاپی خود در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا مدال برنز دوره گذشته خود را تکرار کرد و در ادوار این مسابقات، دو مداله شد.

تقریباً دو سال قبل، او پشت درهای تیم ملی قرار داشت؛ اما اوضاع برای او به‌تدریج به سامان شد و قهرمان روزگار امروز او، کسی نیست جز خودش. او برای جایگاه امروزش، رنج‌ها کشیده.

در پس هر مدال، داستانی نهفته است. صرف‌نظر از این داستان که ممکن است جذاب یا حتی در صحنه‌هایی، دردناک باشد، آنچه برای او باقی ست، سنگین‌ترشدن مسئولیت اوست.

او حالا فاطمه سعادتی با دو مدال در آسیاست. این یعنی روی او – از هر نظر – بیشتر از قبل حساب باز می‌شود و باید این بار مسئولیت را درک و مدیریت کند.

مسیر فاطمه سعادتی برای مدال

دومین روز از نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ از صبح امروز در ملاکا مالزی آغاز شد و فاطمه سعادتی نماینده وزن ۵۵- بانوان کاراته کشورمان با چهار پیروزی و یک شکست مدال برنز را بدست آورد.

فاطمه در اولین مسابقه خود با نتیجه ۸ بر یک تاچ دوردیوا از ترکمنستان را شکست داد و در دومین مسابقه نیز با نتیجه ۹ بر ۳ چوی وان از هنگ کنگ را پشت سر گذاشت.

سعادتی در سومین رقابت خودش با سونیچ رخیموا از ازبکستان در حالی که یک بر یک مساوی بودن با رای داوران و هانتی برنده این‌ دیدار شد.

نماینده وزن ۵۵- بانوان کشورمان در مسابقه نیمه نهایی خود ۴ بر یک به کو تسوی از چین تایپه نتیجه را واگذار کرد و فینال را از دست داد تا راهی دیدار رده بندی شود.

سعادتی در مسابقه رده بندی با نتیجه ۴ بر ۳ کوک ایستری از اندونزی را شکست داد و صاحب مدال برنز این مسابقات شد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=92314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.