7
دوومیدانی قهرمانی جهان | ماده صد متر

پایان کار فرزانه فصیحی در بوداپست

  • کد خبر : 92974
  • 29 مرداد 1402 - 14:22
پایان کار فرزانه فصیحی در بوداپست
مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان، امروز با رقابت فرزانه فصیحی دونده سرعت ایران در ماده صد متر همراه بود.

به گزارش افرا ورزش، فرزانه فصیحی نماینده دوومیدانی زنان ایران در مسابقات قهرمانی جهان، امروز در بوداپست مجارستان روی پیست رفت و به کار خود در دور مقدماتی پایان داد.

فصیحی در ماده صد متر در گروه نخست از گروه‌های هفت‌گانه مقدماتی قرار داشت و در رقابت با حریفان بعضاً نامدار خود در جایگاه هفتم در میان ۸ دونده گروه یک قرار گرفت.

فصیحی با ثبت حد نصاب ۱۱.۶۳ ثانیه به کار خود پایان داد در حالی که سه نفر برتر این گروه جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را به دست می‌آوردند.

همان طور که پیش بینی می‌شد جولین آلفرد از سنت لوسیا و نفر پنجم رنکینگ جهان در صد متر، در این گروه اول شد. او زمان ۱۰٫۹۹ ثانیه را ثبت کرد.

دریل نیتا از بریتانیا با زمان ۱۱٫۰۳ و جینا باس از گامبیا با زمان ۱۱٫۱ دوم و سوم شدند و آن‌ها نیز به نیمه نهایی راه یافتند.

جرالدین فری از سوییس، دلفین انکاسا از بلژیک، آنجلا گابریلا تنوریو از اکوادور، فرزانه فصیحی از ایران و زارین ساپونگ از نامیبیا در رده‌های بعدی ایستادند.

فصیحی برای نخستین بار بود که در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کرد. او پیش از این در المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور داشت و امسال در مسابقات قهرمانی آسیا به نشان نقره رسید.

این دونده اصفهانی تا چند هفته دیگر برای نخستین بار در بازی‌های آسیایی در هانگژو چین شرکت خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=92974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.