7
عنوان برترین مربی از آن نیلوفر صفریان

تیم تکواندو نونهالان دختر ایران قهرمان جهان شد

  • کد خبر : 93243
  • 10 شهریور 1402 - 13:24
تیم تکواندو نونهالان دختر ایران قهرمان جهان شد
 مسابقات تکواندو نونهالان جهان در بوسنی به پایان رسید و تیم دختران ایران قهرمانی را به دست آورد و نیلوفر صفریان عنوان مربی برتر را کسب کرد.

به گزارش افرا ورزش، پرونده مسابقات تکواندو نونهالان پسر و دختر جهان شامگاه پنج شنبه ۹ شهریور در سارایوو بوسنی بسته و تیم دختران ایران، قهرمان این مسابقات شد.

دختران ایران با هدایت نیلوفر صفریان مربی گیلانی تکواندو ایران این عنوان را به دست آوردند و صفریان نیز به عنوان مربی شاخص مسابقات انتخاب شد.

این البته اولین باری نیست که دختران ایرانی در رده سنی نونهالان قهرمان جهان می‌شوند. ایران در دو دوره اخیر نیز در این رده سنی در بخش دختران، قهرمان دنیا شده است.

حاصل کار تیم ایران در بخش دختران کسب ۳ مدال طلا و ۳ نقره بود به عبارت دیگر در ۶ وزن به فینال رسیدیم. روژان صوفی، حنا زرین کمر و کیمیا محمدی سه مدال طلا، آیلا جلیلی، کوثر اوجاقلو و هلیا ابراهیمیان هم سه نقره تیم دختران را به دست آوردند.

پس از تیم دختران ایران، تیم کره جنوبی دوم شد و قزاقستان، کرواسی و ایتالیا هم عناوین سوم تا پنجم را کسب کردند. ایران در بخش پسران در این مسابقات پنجم شد.

ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان با حضور ۶۲۲ تکواندوکار از ۷۳ کشور دوشنبه ششم شهریورماه به میزبانی بوسنی در هتل «هیلز» سارایوو آغاز شده بود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=93243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.