8
بازی‌های آسیایی هانگژو

حذف زودهنگام مشکات صفی به دست یک تایوانی

  • کد خبر : 93756
  • 02 مهر 1402 - 12:49
حذف زودهنگام مشکات صفی به دست یک تایوانی
مشکات صفی ستاره آینده دار تنیس ایران در دومین حضور تنیس زنان در بازی‌های آسیایی نتوانست از سد حریف سرسخت تایوانی عبور کند.

به گزارش افرا ورزش، مشکات صفی، ملی‌پوش تنیس زنان ایران در نخستین دیدار خود در بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف جوآنا جسی گارلاند از چین تایپه رفت که مغلوب وی شد.

صفی که ست اول را با نتیجه ۶ بر صفر واگذار کرده بود، در حالی‌که در ست دوم با نتیجه ۴ بر صفر از حریفش عقب بود از ادامه مسابقه انصراف داد تا بازنده این دیدار لقب بگیرد و از گردونه مسابقات حذف شود.

این بازی در ست نخست ۴۰ دقیقه به طول انجامید و در ست دوم تا دقیقه ۲۲ ادامه پیدا کرد. بدین ترتیب جوان ترین تنیسور ایرانی در بازی‌های آسیایی وداعی زودهنگام با تورنمنت داشت.

فریده کچویی نایب رییس فدراسیون تنیس درباره انصراف مشکات از ست دوم گفته است که مشکات صفی وضعیت جسمانی مناسبی نداشته و طی دو روز اخیر، سرما خورده بود و به همین دلیل توان ادامه رقابت را نداشت.

جوانا گارلاند تنیسور ۲۲ ساله تایوانی در بالاترین جایگاه خود در رنکینگ جهانی تنیس درآوریل ۲۰۲۳ در رده ۲۲۱ قرار داشته است.

او اخیراً در مسابقات اوپن فرانسه شرکت داشت و سابقه حضور در مسابقات تنیس آزاد استرالیا، یو اس اوپن و ویمبلدون در رده سنی جوانان را داشته است.

تنیس زنان ایران در دوره گذشته بازی‌های آسیایی با غزل پاک باطن و صدف صادق وزیری در جاکارتا حضور داشت.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=93756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.