7
بازی‌های آسیایی هانگژو

اسکیت دختران ایران در امدادی چهارم شد

  • کد خبر : 94041
  • 10 مهر 1402 - 6:33
اسکیت دختران ایران در امدادی چهارم شد
تیم اسکیت دختران ایران در ۳ هزار متر امدادی بازی‌های آسیایی هانگژو موفقیتی به دست نیاورد و با رتبه چهارم در میان پنج تیم به کارش پایان داد.

به گزارش افرا ورزش، بازی‌های آسیایی هانگژو صبح امروز دوشنبه دهم مهرماه ادامه یافت و تیم اسکیت دختران ایران در ماده ۳ هزار متر امدادی روی پیست رفت.

در این ماده تنها پنج تیم حضور داشتند و به همین دلیل خبری از رقابت مقدماتی یا نیمه نهایی بود و یک فینال پنج تیمه، تکلیف مدال را مشخص کرد.

در شرایطی که پیش‌تر، اسکیت بازان ایران از شانس بالای مدال در این ماده وعده داده بودند تیم ایران امروز در این رقابت چهارم شد و به مدال نرسید.

نهال مقدم رحمانی به همراه نگین شیخی و ملیکا منوچهری راد ترکیب تیم ایران را در این رقابت تشکیل دادند و زمان ۴:۴۱۵۴۳ دقیقه را ثبت کردند.

این نتیجه، یک شکست برای اسکیت زنان ایران محسوب می‌شود. فدراسیون اسکیت پیش از اعزام تیم‌های ملی به هانگژو روی موضوع مدال‌آوری مانور خبری داده بود و این اقدامی، غیرحرفه‌ای بود.

در شرایطی که کمیته ملی المپیک روی اعزام ورزشکاران رشته‌های مختلف به هانگژو بر اساس شانس مدال‌آوری، تاکید کرده بود موضوع اسکیت نشان داد که این اعزام چندان هم کیفی نبوده است.

باید دید نظر کمیته ملی المپیک در مورد عملکرد و سیاست فدراسیون اسکیت در قبال آماده سازی و اعزام تیم ملی چیست.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=94041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.