5
هفته دوم لیگ برتر بسکتبال زنان

پیروزی پالایش نفت آبادان و گاز | روز درخشان ساغر آجیلی

  • کد خبر : 94803
  • 19 آبان 1402 - 22:17
پیروزی پالایش نفت آبادان و گاز | روز درخشان ساغر آجیلی
در دو بازی برگزار شده از هفته دوم لیگ برتر بسکتبال زنان، پالایش نفت آبادان از سد آکادمی سحر گذشت و گاز در یک بازی نزدیک، کنکو را شکست داد.

به گزارش افرا ورزش، هفته دوم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز جمعه ۱۹ آبان با انجام دو مسابقه از این هفته، دنبال شد و پالایش نفت آبادان و گاز تهران پیروز شدند.

در سالن هفده شهریور آبادان، تیم پالایش نفت در نخستین دیدار فصل خود توانست تیم سخت‌کوش آکادمی سحر تهران را ۷۱ بر ۵۶ شکست دهد.

در این مسابقه آکادمی سحر در کوارتر اول نفت را غافلگیر کرد و ۲۱ بر ۱۰ برنده بود اما طوفان نفت از کوارتر دوم آغاز شد و این تیم در کوارترهای دوم تا چهارم به ترتیب، ۲۵ بر ۱۳، ۱۸ بر ۹ و ۱۸ بر ۱۳ صاحب برتری شد.

الناز سیاهی کاپیتان تیم پالایش نفت آبادان با ۱۵ امتیاز و ۱۰ ریباند دبل دبل کرد اما ارزشمندترین بازیکن میدان ساغر آجیلی بود که با ۱۵ امتیاز، ۸ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۵ ریباند درخشید.

ناهیده اسدی بازیکن فصل گذشته شهرداری گرگان که در این فصل به آبادان آمده و به تیم سابقش پیوسته در اولین حضورش در ترکیب نفت، ۲۸ امتیاز به دست آورد.

ناهیده اسدی، ساغر آجیلی، فرزانه فروتن فرد، الناز سیاهی و محدثه قسمی ترکیب اصلی نفت را تشکیل دادند. سمانه طغیانی و فاطمه گلابگیر به همراه سیران قادرنژاد، رکسانا کریمی، مریم پورخلف و برای دقایقی مژده نظری برای نفت و مدینه آلبوعلی به میدان رفتند.

پیروزی گاز برابر کنکو با درخشش فاطمی

در تهران، مصاف گاز و کنکو با برتری ۶۲ بر ۵۷ گاز به پایان رسید. کنکو در کوارتر نخست شروعی ناگوار داشت و در ادامه نتوانست آب رفته را به جوی بازگرداند.

در این بازی تیم گاز تهران در کوارتر نخست و دوم ۲۲ بر ۱۱ و ۱۵ بر ۱۳ برنده شد اما در دو کوارتر نیمه دوم به ترتیب ۱۷ بر ۲۰ و ۸ بر ۱۳ برابر کنکو بازنده بود.

فاطمه فاطمی بازیکن تیم گاز با ۱۴ امتیاز و ۲۲ ریباند دبل دبل کرد اما امتیازآورترین بازیکن میدان زهرا عباس نژاد از کنکو با ۲۰ امتیاز بود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=94803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.