7
لیگ برتر بسکتبال زنان

شکست بهمن برابر مهرسان در دیدار بزرگ نیم فصل

  • کد خبر : 95095
  • 17 آذر 1402 - 19:59
شکست بهمن برابر مهرسان در دیدار بزرگ نیم فصل
در دیداری حساس و معوقه از لیگ برتر بسکتبال زنان، تیم گروه بهمن امروز برابر تیم تازه وارد مهرسان تهران تن به شکست داد.

به گزارش افرا ورزش، در دیداری معوقه از هفته دوم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز جمعه ۱۷ آذر تیم مهرسان موفق شد گروه بهمن را شکست دهد .

این دیدار، مصاف دو تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی در لیگ بسکتبال بانوان بود و مهرسان با مهره‌های ارزنده و تعیین کننده خود موفق شد تیم خوشنام گروه بهمن را ۸۱ بر ۵۹ شکست دهد .

در این بازی مهرسان در کوارتر نخست ۲۳ بر ۱۵ و در کوارتر دوم ۲۴ بر ۱۷ صاحب برتری شدتا نیمه نخست را مقتدرانه به سود خود خاتمه دهد.

در نیمه دوم برتری مهرسان با نمایش طوفانی این تیم در کوارتر سوم همراه بود و مهرسان ۲۵ بر ۹ این کوارتر را به سود خود پایان داد.

برتری بهمن در کوارتر پایانی دردی را از این تیم دوا نکرد جایی که مهرسان نیز بازی را ساده تر گرفت و این کوارتر ۱۸ بر ۹ به سود بهمن پایان رسید .

کاپیتان معصومه اسماعیل زاده بازیکن اصفهانی تیم مهرسان با ۱۷ امتیاز و ۱۱ ریباند دبل دبل کرد اما برجسته‌ترین مهره مهرسان در این بازی کسی جز شادی عبدالوند نبود.

عبدالوند با ۲۸ امتیاز و هفت توپ ربایی به همراه ۵ پاس منجر به گل و کارایی ۳۲ ستاره این بازی بود .او در جریان بازی برابر بهمن هشت بار اقدام به پرتاب ۳ امتیازی کرد که ۵ بار آن به سبد نشست.

همچنین فرناز خدامرادی بازیکن جوان مهرسان با ۱۶ و شیدا شجاعی ۱۳ امتیاز بازیکنان امتیاز آور و موثر مهرسان در این بازی حساس بودند.

در ترکیب تیم گروه بهمن مهلا عابدی که تمام ۴۰ دقیقه را در میدان حضور داشت ۱۹ امتیاز و ۱۲ ر یباند ثبت کرد و با کارایی ۲۶ موثرترین بازیکن گروه بهمن بود.

از سوی دیگر نگین رسولی پور بازیکن ارزشمند بهمن با کسب ۲۰ امتیاز و همچنین کاپیتان دلارام وکیلی با کسب ۱۲ امتیاز  از چهره‌های شاخص گروه بهمن در بازی برابر مهرسان بودند.

برتری قاطع ذوب آهن در نیشابور

در دیگر دیدار معوقه از هفته دوم لیگ بسکتبال بانوان تیم بینالود خودرو نیشابور برابر ذوب آهن اصفهان ۵۹ بر ۱۰۲ شکست خورد.

آیدا گل محمدی بازیکن پست سنتر  ذوب آهن با ۲۰ امتیاز و ۱۴ ریباند و همچنین ۶ بلاک شات روز فوق العاده‌ای داشت و علاوه بر ثبت دبل دبل با کارایی ۳۰ موثرترین بازیکن میدان بود.

در عین حال، تینا عیساییان کاپیتان ذوب آهن و بازیکن کهنه کار این تیم نیز یکی از ستاره‌های مصاف آسان گاندوها برابر نماینده نیشابور بود.

عیساییان در ۲۲ دقیقه حضور در میدان۲۲ امتیاز و ۱۰ ریباند به همراه ۴ توپ ربایی و کارایی ۲۸ ثبت کرد.

همچنین نباید از عملکرد موفق پریسا کرمی به سادگی گذر کرد. بازیکن فصل گذشته تیروژ کردستان در این بازی ۳۱ امتیاز به دست آورد. او ۶ پرتاب موفق سه امتیازی و ۸ ریباند داشت.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=95095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.