1
جذابیت هفته پایانی لیگ فوتبال زنان

قنبری یا چترنور؟ کدام‌یک خانم گل لیگ می‌شوند؟

  • کد خبر : 96351
  • 16 فروردین 1403 - 12:07
قنبری یا چترنور؟ کدام‌یک خانم گل لیگ می‌شوند؟
لیگ برتر فوتبال زنان روز ۲۲ فروردین در حالی به پایان می‌رسد که همه چیز تشریفاتی است به جز رقابت برای کسب عنوان خانم گلی بین زهرا قنبری و افسانه چترنور.

به گزارش افرا ورزش، در هفته هجدهم و پایانی لیگ برتر فوتبال زنان، رقابت بین زهرا قنبری بازیکن ۱۵ گله خاتون بم و افسانه چترنور وینگر ۱۶ گله ملوان انزلی دیدنی است.

البته این دو تیم در دو مسابقه جداگانه با حریفانی قعرنشین قرار می‌گیرند که هم پیش‌تر سقوط کرده‌اند و هم وضعیت دفاعی نابسامانی دارند و این یعنی، شانس گلزنی برای هر دو بازیکن بالا است.

خاتون باید در شیراز با تیم قعرنشین ایساتیس کران بازی کند و زهرا قنبری امیدوار است بتواند در این بازی گل‌های زیادی به ثمر برساند.

عجیب نخواهد بود اگر زهرا قنبری در پیشانی خط حمله قرار گیرد و پاس‌ها به او ختم شود به‌ویژه این که خاتون بم، قهرمانی خود را مسجل کرده و دست مرضیه جعفری برای هر اقدام تاکتیکی برای کمک به خانم گل‌شدن قنبری باز است.

از سوی دیگر در تهران، تیم آوا که این تیم نیز به دسته اول سقوط کرده میزبان ملوان است و در این بازی نیز افسانه چترنور هدف پاس‌ها قرار می‌گیرد تا صدرنشینی خود در جدول گلزنان را حفظ کند.

ملوان که جدال برای قهرمانی را به خاتون بم واگذار کرد حالا می‌خواهد حداقل در یک عنوان فردی، بالاتر از رقیب قرار بگیرد و به نظر می‌رسد، تنها انگیزه برای تیم نایب‌قهرمان لیگ در مسابقه ۲۲ فروردین، موضوع چترنور است.

حقایق FACTS

  • هر دو بازیکن، سابقه کسب عنوان خانم گل لیگ برتر فوتبال زنان را دارند.

  • میانگین آمار گل برای کسب عنوان خانم گلی، کاهش پیدا کرده است که نشان از نزدیک‌شدن تدریجی سطح فنی تیم‌ها به هم دارد و دیگر خبری از پیروزی‌های با اختلاف گل باورنکردنی نیست.

  • زهرا قنبری در این فصل به دلیل چالش کمبود بازیکن در تیمش حتی مجبور شده در خط دفاعی به میدان برود. در این شرایط اگر او عنوان بهترین گلزن را کسب کند، برای او ارزش ویژه‌ای خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=96351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.