12

زهرا حاتم نژاد و وفاداری به راهیاب ملل / برخی ها با دوربین و رسانه مطرح شده اند!

  • کد خبر : 9855
  • 08 شهریور 1397 - 23:46

زهرا حاتم نژاد ، مهاجم با اخلاق و ارزشمند تیم فوتبال راه یاب ملل کردستان تصمیم گرفته فصل آینده نیز با پیراهن راهیاب ملل در لیگ برتر حاضر باشد. بازیکن گلزن ایلامی راه یاب ملل ، سال به سال باتجربه تر و البته باکیفیت تر می شود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران“آی دبلیو اسپورتس” راهیاب ملل کردستان اسب خود را برای حضور قدرتمند در لیگ برتر فوتبال بانوان زین کرده و در این میان ، حفظ مهره های کلیدی ، مهم ترین ماموریت این تیم است.

بر همین اساس ، زهرا حاتم نژاد دومین گلزن برتر فصل گذشته لیگ برتر فوتبال بانوان ، تصمیم گرفته قرارداد خود را با راه یاب ملل کردستان تمدید کند و پیش بینی می شود این مهاجم ایلامی 32 ساله به زودی قرارداد جدیدش را در سنندج ثبت کند.

بر خلاف بسیاری از بازیکنان ، زهرا حاتم نژاد با گذشت زمان ، روندی هر روز بهتر از دیروز را تجربه می کند. او هنوز هم یک مهاجم تمام عیار و چارچوب شناس است و افزایش سن نه تنها توان او را کاهش نداده بلکه ، او را هر روز به بازیکنی مفیدتر و حرفه ای تبدیل می کند.

حاتم نژاد در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس می گوید: دلیلی برای تمدید نکردن قراردادم با راهیاب ملل نداشتم. سال گذشته در تیمی حضور داشتم که یکرنگی و صمیمیت در آن موج می زد و به همین دلیل با وحود این که می توانستم انتخاب های دیگری داشته باشم اما برای پاسخ مثبت دادن به راهیاب ملل درنگ نکردم و فصل آتی را هم در این تیم خواهم بود.

زهرا از آن چه در فصل گذشته رخ داد گلایه مند است و می گوید: دومین گلزن لیگ برتر بودم و می توانستم نامزد بازیکن سال باشم اما حتی به مراسم برترین ها دعوت نشدم و در بین نامزدها هم حضور نداشتم. نمی توانم به سادگی این موضوع را فراموش کنم. انتظارم بیش از این بود و فکر می کنم تلاش هایم دیده نشد و زحمت بررسی عملکرد بازیکنان را نیز به خودشان ندادند.

مهاچم باتجربه راهیاب ملل عنوان می کند: متاسفانه برخی بازیکنان به دلیل تمرکز چند عکاس یا رسانه روی آن ها ، به شدت مورد توجه قرار می گیرند ، به آن ها لقب داده می شود و در دید قرار می گیرند در حالی که از نظر فنی شاید در حدی که گفته می شود نباشند. در چنین شرایطی متاسفانه دود مطرح شدن آن ها به چشم بازیکنانی می روند که بازیکنان بسیار خوبی هستند اما تریبون و دوربین ندارند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=9855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.