14

هفته هشتم لیگ فوتسال بانوان/ پیروزی سخت نامی نو مقابل دختران کویر ؛ تساوی در دربی سرد شیراز

  • کد خبر : 11681
  • 06 مهر 1397 - 14:21
هفته هشتم لیگ فوتسال بانوان/ پیروزی سخت نامی نو مقابل دختران کویر ؛ تساوی در دربی سرد شیراز

هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان ظهر امروز با پنج دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی این هفته تیم دوم و سوم جدول به مصاف یکدیگر رفتند که نامی نو به سختی توانست از سد میهمان خود عبور کند ودر صدر جدول جای گیرد؛ همچنین دو تیم شیرازی کم‌ گل‌ترین بازی هفته را در شهرآورد خود رقم زدند تا لیگ برترفوتسال بیش از پیش رنگ دربی روز گذشته را بخود گیرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان ایران  با 5 دیدار برگزار شد. در روز استراحت تیم صدر نشین دو تیم نامی نو اصفهان و دختران کویر مس کرمان که در رده‌های دوم و سوم قرار دارند مهم‌ترین بازی هفته را در اصفهان برگزار کردند.

شاگردان ایرانمش بهترین فرصت برای کم کردن اختلاف خود با رده دوم را از دست دادند و در جایگاه سوم باقی ماندند، پویندگان صنعت فجر شیراز که در تعقیب دختران کویر بودند نتوانست از این فرصت استفاده کند تا اختلاف امتیاز بین دو تیم همچنان حفظ شود.

نامی نو اصفهان 2 دختران کویر مس کرمان 1؛ پیروزی میزبان مقابل حریف جان سخت کرمانی

در مهم‎‌ترین بازی هفته هشتم لیگ فوتسال بانوان، دختران کویر مس کرمان به اصفهان سفر کردند تا مقابل تیم نامی نو صف آرایی کنند، سربازان ایرانمنش در 7 هفته گذشته نشان دادن حریفی نیستند که برای رقبا سر تعظیم فرود آورند و به جایگاه حریف نگاهی ندارند و تنها برای پیروزی به میدان می‌روند.

 نیمه نخست این دیدار که گویا از دربی روز گذشته تهران بین سرخابی ها تأثیر گرفته بود یکنواخت، کم حادثه و بدون گل به پایان رسید به طوری که یک شوت خطرناک به چارچوب تنها اتفاق مهم در نیمه نخست بازی اصفهان بود.

در نیمه دوم اما شرایط متفاوتی را شاهد بودیم، گل زودهنگام سارا شیربیگی یخ بازی را آب کرد. سارا شیربیگی در ادامه روی یک مصاف تک به تک گل دوم را هم زد گرچهروی صحنه گل دوم با مصدومیت نیز روبرو شد.  تیم دختران کویر اما بازی را رها نکرد.

طبق عادت گذشته نجمه ، یکی از خواهران کریمی نسب در لیگ برتر فوتسال توانست یکی از گل های خورده را برای کرمانی ها پاسخ دهد و برنامه فرزانه توسلی برای کلین شیت را بر هم بزند.

دختران کویر مس کرمان که قصد تسلیم شدن را نداشتند چندبار تا پایان وقت مسابقه دروازه حریف را تهدید کردند و در دقایق پایانی به آرایش پاورپلی روی آوردند که این روش هم گره گشا نبود.

بدین ترتیب این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود نامی نو به پایان رسید؛ دختران کویر مس کرمان که در جدول بعد از نامی نو اصفهان قرار دارند نتوانستند فاصله خود را با این کم کنند اما نباید از بازی خوب آنها در این دیدار چشم پوشی کرد، حالا بازیکنان مس کرمان باید در ادامه لیگ منتظر لغزش نماینده اصفهان باشند تا فاصله با صدر را کوتاه‌تر کنند.

با این نتیجه نامی نو به لطف تفاضل گل بهتر و یک بازی بیشتر از شرکت ملی حفاری ایران در صدر قرار گرفت.

پارس آرا شیراز 1 پویندگان صنعت فجر شیراز 1 ؛ تساوی در دربی شیراز

از دیگر بازی های مهم این هفته می توان به دربی شیراز اشاره کرد جایی که هر دو نماینده شیرازی فرصت قرار گرفتن در رده سوم را داشتند اما این بازی نیز با تساوی به پایان رسید تا تغییر زیادی را در جدول شاهد نباشیم.

با وجود این که حدس زده می شد شاگردان ستاره زارع در پویندگان از شانس مناسب تری برای برد برخوردار باشند اما در میدان، سهم آن ها حداکثر یک امتیاز بود.

نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل دنبال شد و در نیمه دوم مریم چرخاوی برای پویندگان صنعت فجر و بهاره رستم پور برای پارس‌آرا گل زنی کردند، پارس آرا که میزبان شهرآورد شیرازی بود بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت و موقعیت های خوبی روی دروازه صنعت فجر خلق کرد.

اوضاع برای پویندگان می توانست از این هم بدتر شود. در دقایق پایانی بهاره رستم‌پور از روی نقطه پنالتی فرصت گلزنی برای پارس آرا را از دست داد تا پارس آرا جایگاه پنجمی را از دست دهد.

مس رفسنجان 7 شهرداری رشت 3 ؛ شکست شهرداری در پرگل ترین بازی هفته

مس رفسنجان در خانه به مصاف تیمی که چند هفته ای را  بدون سرمربی گذرانده بود رفت، معصومه جهانچی که به دلیل همراهی تیم ملی فوتبال نوجوانان دختر در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا چند هفته ای در کنار تیمش قرار نداشت این بار به نیمکت شهرداری رشت برگشته بود اما این بازگشت نتیجه بخش نبود.

موتور فاطمه اعتدادی در این بازی بالاخره روشن شد و او درخشان ترین نمایش خود از ابتدای فصل را ارائه کرد. هت تریک اعتدادی همراه با گل هایی از سحر زمانی ‏ ، عصمت داودی کیا و سهیلا بار فروشنده و البته یک گل به خودی ، زمینه ساز برتری 7 بر 3 مس شد.

مریم حکمتی 2 گل و نسا احدی در این بازی گل های نماینده استان گیلان را به ثمر رساندند. با در نظر گرفتن نتیجه این بازی مس رفسنجان فاصله امتیازی خود را با شهرداری رشت به یک امتیاز رساند و در رده هشتم قرار گرفت.

استقلال ساری 5 هیئت فوتبال خراسان رضوی 3 ؛ دشت اولین برد استقلال ساری در خانه

استقلال ساری که بدون پیروزی و با یک امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته بود به مصاف تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی که با کسب اولین پیروزی خود مقابل دریژنو در هفته هفتم از روحیه‌ی بالایی برخوردار بود رفت.

نیمه نخست این بازی هفت گل را به همراه داشت تا برخلاف دیگر بازی های این هفته نیمه پر برخوردی را رقم زند، هردو تیم که نیاز مبرمی به پیروزی داشتند بازی تهاجمی را ازخود به نمایش گذاشتند.

رویا کلاتی 2 گل و سمیرا زمانیان یک گل برای هیئت فوتبال خراسان رضوی به ثمررساندند و فریبا میرزا جانی، ستاره محمدی یک گل و نسیم نوازنده دو گل را در نیمه نخست وارد دروازه مهمان خود کردند.

در نیمه دوم که شرایط متفاوتی نسبت به نیمه نخست داشت تنها یک گل توسط ستاره محمدی وارد دروازه هیئت فوتبال خراسان رضوی شد تا بازی با نتیجه 5 بر سه به نفع نماینده ساری به پایان رسد بااین نتیجه استقلال ساری با یک امتیاز بیشتر جای هیئت فوتبال خراسان رضوی را در رتبه نهم گرفت.

دریژنو فرخ شهر 3 پالایش نفت آبادان 5 ؛ صعود دو پله‌ای آبادان از سکوی فرخ شهر

دریژنو فرخ شهر بعد از شکست در هفته گذشته این بار در خانه میزبان پالایش نفت آبادان بود؛ صابری مربی بازیکن این تیم از نحوه عملکرد شاگردانش با وجود شکست مقابل پالایش نفت آبادان راضی به نظر می رسد او معتقد است در نیم فصل دوم تیم متفاوتی از فرخ شهر به میدان می آید تیمی که تجربه کسب کرده و با انگیزه جوانانش می‌تواند شگفتی ساز شود.

تیم پالایش نفت آبادان بازی را از همان ابتدا تهاجمی آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازی توانست توسط عاطفه عابدی سرخی به گل برسد و پس از آن سپیده زرین راد پایش به گلزنی باز شد؛ طناز آرمات و مهسا کمالی از دیگر گلزنان پالایش نفت آبادان بودند که هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

در نیمه دوم نیز همانند ابتدای بازی اولین گل را عاطفه عابدی به ثمر رساند، هانیه علیمردانی با دو گل و یاسمن پاک جو با یک گل گلزنان فرخ شهر بودند؛ در پایان بازی فرخ شهر به انتهای جدول سقوط کرد و پالایش نفت آبادان با دو پله صعود در رده پنجم قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=11681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.