20

جدیدی زاده : این قهرمانی تقدیم مردم آبادان ؛ از تفاضل گل زخم خورده ایم

  • کد خبر : 1478
  • 10 اسفند 1396 - 19:05
جدیدی زاده : این قهرمانی تقدیم مردم آبادان ؛ از تفاضل گل زخم خورده ایم

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان با بیان این که این قهرمانی را تقدیم مردم آبادان می کند گفت: خودمان پیش از این از تفاضل گل زخم خورده ایم و از ملاک دانستن بازی رودررو به جای تفاضل گل حمایت می کنم.

رز جدیدی زاده در گفتگو با IWSPORTS پس از پیروزی تیمش برابر دانشگاه آزاد در دیدار سرنوشت ساز هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال زنان در آبادان اظهار کرد: متاسفانه در هفته های اخیر یکی از بازیکنان اصلی خود را به دلیل پاره ای مشکلات در اختیار نداریم و عدم حضور این بازیکن به ما ضربه زد و نبود او به وضوح حس شد با این حال خوشحالم که تلاش تیم برای موفقیت به ثمر نشست و همه ما از این موفقیت خوشحالیم.

وی افزود: این قهرمانی را به مردم شهید پرور آبادان تقدیم می کنم. تمامی بازیکنان ما با غیرت کار کردند و با وجود اعتراضاتی که به داوری بازی داشتیم ، بازیکنان نفت با تمام وجود جنگیدند و 3 امتیاز را به دست آوردند.

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان گفت: دانشگاه آزاد تیم بزرگی است که مربی بزرگی نیز بر روی نیمکت خود دارد و در ترکیب این تیم نیز بهترین های ایران حاضر هستند. پیروزی بر این تیم کار قابل توجهی بود که بازیکنان ما انجام دادند.

جدیدی زاده درباره شنیده ها بابت عدم حضور پالایش نفت آبادان در بازی هفته آینده برابر ملی حفاری خوزستان بیان کرد: بازیکنان ما باید 18 اسفند در اردوی تیم ملی باشند و صحبتی شده که در صورت امکان در بازی با حفاری شرکت نکنیم که بازیکنان ملی پوش ما زمان بیشتری در اختیار خود باشند.

وی عنوان کرد: هر تیم در خلال فصل می تواند در یک بازی در میدان حاضر نشود و احتمالا باشگاه پالایش نفت با سازمان لیگ در این باره نامه نگاری می کند که به اهواز سفر نکند و نیازی هم به نتیجه این بازی نداریم.

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان در مورد اعتراض تیم ملی حفاری به حاضر نشدن حریفان برابر نفت گفت: شرایط ما و حفاری در این خصوص یکسان بوده است چنان که 3 تیم مقابل ما و 3 تیم مقابل حفاری حاضر نشده اند. درک می کنم که شرایط تفاضل گل برای تعیین قهرمان، شرایط سختی است و امیدوارم قانونی به تصویب برسد که پس از امتیاز ، نتیجه بازی های رودررو مورد محاسبه قرار گیرد و از این تغییر ، استقبال و حمایت می کنم.

جدیدی زاده تاکید کرد: مشکلی که امسال به ضرر حفاری رخ داد پیش از این برای ما هم رخ داده و یک بار ، تفاضل گل حکم به قهرمانی آن ها و نایب قهرمانی ما داد. چند بار بابت همین مسئله ضربه خورده ام و به نظر من محاسبه بازی رودررو منصفانه تر است.

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان در مورد پشتیبانی این مجموعه از تیم فوتسال زنان گفت: نباید ناشکری کنیم. باشگاه پالایش نفت با بازیکنان به صورت حرفه ای برخورد می کند و همیشه باشگاه خوش حسابی بوده است.  50 درصد مبالغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده و در نقل و انتقالات نیز 60 الی 70 درصد انتظارات من برآورده شد.

وی افزود: بابت حمایت های باشگاه پالایش نفت از مدیر عامل و مسئول امور ورزش باشگاه پالایش نفت قدردانی می کنم. قول داده بودیم که قهرمان شویم و خوشحالم که به عهدمان وفا کردیم.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=1478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.