15

نظرات شهناز یاری پس از تساوی نامی نو در رفسنجان

  • کد خبر : 14846
  • 27 آبان 1397 - 17:40
نظرات شهناز یاری پس از تساوی نامی نو در رفسنجان

شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال نامی نو اصفهان پس از تساوی تیمش در رفسنجان برابر مس درباره این بازی صحبت کرده است. او به تمجید از فرزانه توسلی سنگربان تیمش پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛  در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان ، تیم فوتسال نامی نو اصفهان ، تیم دوم جدول در رفسنجان در مسابقه ای دیدنی برابر مس این شهر به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت تا فاصله اش با تیم صدرنشین حفاری افزایش یابد.

شهناز یاری سرمربی تیم نامی نو در این باره می گوید: باید بپذیریم که لیگ ما پویا شده و هفت تیم با کیفیت جایگزین ۳ تیم همیشه مشخص شده اند. تیم رفسنجان بازی را خوب آغاز کرد و ما دو گل دریافت کردیم؛ البته موقعیت های زیادی هدر دادیم و می توانستیم زودتر از این ها به گل برسیم.

او اضافه کرد: دروازه بان مس رفسنجان در این بازی عملکرد خوبی داشت. ما در نیمه دوم بازی بهتری ارائه دادیم و با استفاده از پاور پلی با ۲ گل نسترن مقیمی و مهسا علی مددی کار را به تساوی کشاندیم و در شرایطی که می توانستیم گل سوم را هم به ثمر برسانیم ، توپ را با بداقبالی به بیرون زدیم.

یاری با اشاره به کارت قرمزی که فرزانه توسلی دروازه بان نامی نو دریافت کرد گفت: تیم مس رفسنجان یک بازیکن اخراجی داد و ما هم با پاورپلی بازی را ادامه می دادیم که در یک صحنه در زمین حریف توپ را از دست دادیم و فرزانه توسلی برای نجات دروازه تکل زد، داور ابتدا به او کارت زرد داد و سپس او را اخراج کرد.

سرمربی نامی نو عنوان کرد: در دو دقیقه پایانی که ما نیاز مبرم به پاورپلی داشتیم ، مجبور شدیم با یک یار کمتر تا پایان بازی کنیم و همین موضوع سبب شد نتوانیم گل برتری را به ثمر برسانیم.

او در خصوص عملکرد مس گفت: کار دفاعی تیم رفسنجان در نیمه دوم قابل تمجید بود و من خوشحالم که چنین لیگ باکیفیتی داریم ، هم جذابیت بازی ها بالاتر رفته و هم ۷ تیم خوب در لیگ به هم نزدیک هستند و همه شانس حضور در پلی آف را دارند که این نوید روزهای خوب برای فوتسال ما است.

یاری به تمجید از دروازه بان تیمش پرداخت و عنوان کرد: فرزانه توسلی چهره بسیار موثر در به ثمر رسیدن دو گل بود؛ او هم کمک به حمله کمک می کرد و هم وظیفه اش را در حراست از دروازه انجام می داد .

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=14846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.