15

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال | پیروزی پرگل سایپا و هیئت خراسان و شکست نامی نو در خانه

  • کد خبر : 28038
  • 15 شهریور 1398 - 13:12
هفته چهارم لیگ برتر فوتسال | پیروزی پرگل سایپا و هیئت خراسان و شکست نامی نو در خانه

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد و در مهم ترین دیدار این هفته دیدار تیم های نامی نو اصفهان و مس رفسنجان در اصفهان با برتری مس همراه شد. سایپا در آبادان، پالایش نفت را 8 تایی کرد و هیئت خراسان رضوی با هت تریک سارا شیربیگی شکست دیگری را به دختران کویر تحمیل کرد.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس ؛ پرونده هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه 15 شهریور 98 بسته شد و در 6 بازی برگزار شده در شهرهای مختلف 35 گل به ثمر رسید و تیم های مس رفسنجان، سایپا، هیئت خراسان رضوی، شهروند ساری، ستارگان ورامین و رهیاب ، برندگان بازی های امروز لیگ بودند.

در روزی که مصاف حساس تیم های هیئت فوتبال خراسان رضوی و دختران کویر کرمان به سود میزبان مشهدی به پایان رسید در اصفهان مس رفسنجان موفق شد با پیروزی بر نامی نو این شهر انتقام شکست در فینال 97 را از نامی نو بگیرد.

نامی نو اصفهان صفر مس رفسنجان 2 / روز سیاه

نامی نو در یک بازی نزدیک در خانه از پس مس رفسنجان برنیامد و مس انتقامی نسبی را از نامی نو به واسطه شکست در فینال فصل گذشته گرفت. گل به خودی کار نامی نو را تمام کرد و تلاش روی پاور پلی برای نامی نو جواب نداد.

حتی فرزانه توسلی سنگربان تیم نامی نو در پاور پلی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد و بازی بعدی تیمش را هم از دست داد. پس از اخراج توسلی، این مهسا کمالی بود که گل دوم مس را وارد دروازه نامی نو کرد.

هیئت فوتبال خراسان رضوی 3 دختران کویر مس کرمان صفر / میسیز هت تریک

یک هفته پس از شکست در تهران، هیئت فوتبال خراسان رضوی نشان داد که یک غفلت را دو بار تکرار نمی کند. تیم مشهدی در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال در خانه پذیرای تیم زخم خورده کرمان، دختران کویر بود و با هت تریک سارا شیربیگی این تیم را شکست داد.

شیربیگی دو گل از 3 گلش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و جشن خود را با به ثمر رساندن گل سوم تکمیل کرد. بازی در دقیقه 25 با اعتراض سعیده ایرانمنش سرمربی دختران کویر به نحوه قضاوت، متوقف شد.

به طور کلی مریان دو تیم و به ویژه دختران کویر از نحوه قضاوت داور راضی نبودند. همچنین تیم هیئت خراسان رضوی در دقایق پایانی قصد استفاده از آرایش پاورپلی را داشت که به دلیل نامناسب بودن لباس پاورپلی با نظر ناظر مسابقه، اقدام خراسان برای پاورپلی منتفی شد.

پالایش نفت آبادان 2 سایپا 8 / آبادان، هر روز بدتر از دیروز

روزهای تاریک پالایش نفت آبادان ادامه دارد. آن ها دیگر کوچکترین شباهتی به تیمی که دو فصل قبل قهرمان شده ندارند و با گذر زمان خبری از پیشرفت پالایش نفت هم نیست. آن ها در خانه 8 گل از سایپا دریافت کردند.

این برد بار دیگر با درخشش شهین افلاکی به دست آمد. ستاره سایپا که صدر جدول گلزنان لیگ را در تصاحب خود دارد در این بازی هت تریک کرد و غیر قابل توقف، پیش می رود. کاپیتان مجرب سایپا، فرشته کریمی نیز دو گل برای تیمش به ثمر رساند.

آرزو صدقیانی زاده، مارال ترکمان و یاسمن پاکجو دیگر گلزنان سایپا در این بازی بودند. برای پالایش نفت آبادان نیز راحله رفیعی گلزنی کرد.

ستارگان دشت ورامین 6 پویندگان صنعت فجر شیراز 1 / ادامه روزهای سخت پویندگان

در یکی دیگر از بازی های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ، پویندگان هفته تلخ شیراز را کامل کرد. در ورامین آن ها برای پیروزی بر ستارگان ورامین توان کافی را نداشتند. ورامین باتجربه اجازه نزدیک شدن را به پویندگان نداد و مزد برتری خود را گرفت.

شهروند ساری 5 دریژنو فرخ شهر 3 / شهروند از شکست، پیروزی ساخت

در سالن سید رسول حسینی ساری، شهروند برای پیروزی بر تیم بحران زده دریژنو کار سختی در پیش داشت. در مصاف انتهای جدولی ها، شهروند به دردسر افتاد و چیزی نمانده بود که از این بازی نیز دست خالی خارج شود اما در نهایت از شکست پیروزی ساخت.

درخشش معصومه همتی کاپیتان دریژنو هم برای این تیم کافی نبود. او در این بازی دو گل زد و مریم حکمتی دیگر گلزن دریژنو بود. برای تیم شهروند ساری الناز عبداللهی، شادی بهرامی، نسیم نوازنده و فاطمه نادری (2 گل) گلزنی کردند.

پارس آرای شیراز صفر رهیاب تهران 5 / پایان ماه عسل پارس آرا

روزهای خوش پارس آرا به پایان رسیده است. این را شکست سنگین خانگی برابر رهیاب پس از 3 پیروزی متوالی می گوید. پارس آرای شیراز در خانه تیمی نبود که بتواند از پس حریف تهرانی برآید.

معصومه محمد گنجی برای رهیاب ۳ گل به ثمر رساند و هت تریک کرد و یگانه خلیلی و نسا احدی سایر گلزنان رهیاب تهران بودند. اعتراض بازیکنان و سرمربی پارس آرا به قضاوت داوری در حین بازی از اتفاقات مهم این مسابقه بود

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=28038

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.