14

مس رفسنجان و هیئت خراسان ؛ مهم‌ترین دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان

  • کد خبر : 28438
  • 22 شهریور 1398 - 9:54
مس رفسنجان و هیئت خراسان ؛ مهم‌ترین دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان

تیم‌های فوتسال مس رفسنجان و هیئت خراسان رضوی مهم‌ترین دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتسال را برگزار می‌کنند. در هفته‌ای که سایپا استراحت دارد نبرد رفسنجان چشم‌ها را به خود خیره می‌کند.

به گزارش آی دبلیو اسپورتس؛ هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان روز شنبه ۲۳ شهریور با برگزاری ۶ بازی به انجام می‌رسد و در بازی‌های این هفته سایپای تهران با قرعه استراحت مواجه شده است و نظاره گر سایر دیدارها خواهد بود.

در مهم‌ترین مسابقه هفته پنجم در سالن رفسنجان، تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی میهمان تیم مس رفسنجان است و تقابل بازیکنان ملی پوش و جویای موفقیت در دو تیم که اغلب بازیکنانی باکیفیت و درجه یک در فوتسال زنان ایران هستند جالب توجه است.

تیم هیئت خراسان رضوی در ۴ بازی قبلی خود به استثنای مسابقه برابر سایپا در تهران، در سایر بازی‌های خود پیروز شده است و همین ویژگی در مورد تیم مس رفسنجان نیز وجود دارد به طوری که مس نیز تنها در اولین دیدار خود در تهران برابر مس شکست را پذیرا شد.

در کرمان، تیم دختران کویر مس کرمان که هفته‌های سختی را سپری می‌کند میزبان یکی دیگر از تیم‌های بحران زده لیگ برتر است و برای بهبود اوضاع خود عزمی جدی برای شکست دادن پالایش نفت آبادان در خانه خود دارد.

تیم نامی نو اصفهان نیز که شرایط خوبی را با وجود شناخته شدن به عنوان مدافع عنوان قهرمانی تجربه نمی‌کند در فرخ شهر برابر تیم دریژنو این شهر به میدان خواهد رفت. در شیراز دربی این شهر بین تیم‌های پویندگان و پارس آرا برگزار می‌شود و پویندگان برای فرار از وضعیت نابسامان ۳ امتیاز را طلب می‌کند.

در تهران تیم رهیاب میزبان شهروند ساری است و در اهواز حفاری مقابل تیم ستارگان ورامین به میدان می‌رود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=28438

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.