20

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال | توقف مس برابر حفاری ؛ سایپا قهرمان نیم فصل شد

  • کد خبر : 32316
  • 17 آبان 1398 - 15:41
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال | توقف مس برابر حفاری ؛ سایپا قهرمان نیم فصل شد

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان با توقف مس برابر حفاری همراه بود و بدین ترتیب سایپا قهرمان نیم فصل شد . سایپا در کرمان دختران کویر را در هم کوبید و در صدر نیم فصل قرار گرفت. برتری پرگل هیئت خراسان رضوی نیز دیگر اتفاق مهم امروز بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش زنان ایران؛ هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه ۱۷ آبان با برگزاری ۵ مسابقه به انجام رسید و پرونده نیم فصل اول بسته شد. سایپا امروز با پیروزی خارج از خانه در کرمان، قهرمان نیم فصل شد و بالاتر از رقیب خود، مس رفسنجان قرار گرفت.

در بازی های برگزار شده و در مهم ترین بازی در رفسنجان، تیم های مدعی و باکیفیت مس رفسنجان و حفاری خوزستان با هم دیدار کردند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مس برای قهرمانی نیم فصل باید پیروز می شد اما مساوی کرد تا سایپا به لطف برد خود با تفاضل گل بهتر صدرنشین نیم فصل شود.

نارنجی پوشان سایپا که به کرمان سفر کرده بودند رقابت پرچالشی برابر دختران کویر مس کرمان در پیش نداشتند. برتری ۵ بر یک سایپا در این بازی با درخشش و دبل مارال ترکمان و شهین افلاکی که به گلزنی های پیاپی او عادت داریم به دست آمد. یکی از گل های سایپا نیز به اشتباه نوسط بازیکنان میزبان وارد دروازه دختران کویر شد.

در مشهد، هیئت فوتبال خراسان رضوی ۱۱ بر ۳ از سد رهیاب تهران گذشت. سارا شیربیگی (۶ گل)، طناز آرمات (۲ گل)، محدثه محمدی، نسیمه غلامی و بازیکن حریف برای هیئت خراسان رضوی و یگانه خلیلی، ستایش حسینی و نارمیلا فتحی برای رهیاب در این بازی موفق به گلزنی شدند.

در اصفهان، نامی نو میزبان پویندگان صنعت فجر شیراز بود و ۶ بر ۳ پیروز شد. فهیمه ارزانی (۲ گل) مهسا علی مددی، راضیه پرسه، مهسا نظری و نسترن مقیمی برای نامی نو گلزنی کردند.

پالایش نفت آبادان نیز ۲ بر یک از سد شهروند ساری گذشت.

اطلاعات خبر: *نویسنده: حامد اسماعیلی * تنظیم کننده: تحریریه*منبع: اختصاصی*انتشار ۱۷ آبان ۱۳۹۸- ساعت ۱۵:۴۱

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=32316

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.