15

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال | شکست دوباره مس و اشک‌های اعتدادی در روز پیروزی مدعیان

  • کد خبر : 33777
  • 15 آذر 1398 - 16:52
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال | شکست دوباره مس و اشک‌های اعتدادی در روز پیروزی مدعیان

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان با شکست دوباره مس رفسنجان در روز پیروزی مدعیان همراه بود. اوضاع در رفسنجان جالب نیست. حفاری و سایپا برندگان امروز بودند و نامی نو به بردهای اقتصادی خود ادامه داد.

آی دبلیو اسپورتس – هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه ۱۵ آذر ۹۸ در شهرهای مختلف پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ها حفاری اهواز که صدرنشین لیگ است مهمان پویندگان صنعت فجر شیراز بود که با چهار گل پیروز شد و در صدر جدول ماند. تیم سایپا تهران نیز در خانه خود دختران کویر مس کرمان را با حساب پنج بر یک شکست داد.

هیئت فوتبال خراسان رضوی ۴ مس رفسنجان ۱

حساس‌ترین بازی این هفته و به نوعی فینال زودرس لیگ برتر در مشهد رقم خورد، جایی که دو تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی و مس رفسنجان که در امتیاز ۳۱ برابر بودند به مصاف یکدیگر می‌رفتند.

تیم فاطمه شریف با در اختیار داشتن بهترین گل زن لیگ برتر و با به ثمر رساندن ۶۳ گل بهترین خط حمله را به نام خود ثبت کرده بود و باید به مصاف مسی می‌رفت که با دریافت ۱۳ گل بهترین دفاع را در لیگ برتر داشت.

بازی در نیمه نخست با حملات مس آغاز شد و ثمره آن گل سحر زمانی بود سپس هیئت خراسان که برای برد پای به میدان گذاشته بود بازی پایاپای را به نمایش گذاشت.

تنها ۸ ثانیه به پایان نیمه نخست محدثه محمدی توانست گل تساوی را وارد دروازه کرمی کند تا مس در یک نیمه هم طعم پیروزی را نچشد. در نیمه دوم شرایط کمی متفاوت بود قریب به ۵ دقیقه از آغاز بازی در نیمه نخست گذشته بود که شوت غلامی از کنار زمین با بازیکنان مس برخورد کرد و وارد دروازه رفسنجانی‌ها شد.

در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد. دو باخت پیاپی و اشک‌های فاطمه اعتدادی در مشهد حال ناخوش مس را نشان می‌دهد

شاگردان رضایی که قصد تسلیم شدن نداشتند در صدد جبران بودند که خطا در محوطه جریمه مس فرصت گلزنی را برای شیربیگی فراهم آورد و سومین گل به نام شیربیگی ثبت شد تا سی و سومین گل این فصل خود را به ثمر رساند.

بازی جذاب و دیدنی این هفته با گل محدثه محمدی و دبل او در این بازی به پایان رسید، سیستم پاور پلی شریف از دقیقه ۳۸ نیز از دیگر نکات این بازی بود. اعتدادی در این بازی گرچه موفق به گلزنی نشد اما اشک‌هایش در پایان بازی تعصب او را به تیم و تعهدش را گوش زد می‌کرد مس با داشتن تیمی منسجم در آینده می‌تواند این شکست را جبران کند.

پویندگان صنعت فجر شیراز صفر ملی حفاری اهواز ۴

ملی حفاری که این روزها بر صدر جدول تکیه زده در بازی راحت‌تری نسبت به رقبایش با چهار گل به پیروزی رسید تا همچنان رتبه نخست را در اختیار داشته باشد. فرشته خسروی دو گل، سحر پاپی و فاطمه پاپی هر کدام یک بار به عنوان گلزن در این بازی نام خود را ثبت کردند.

حفاری در هفته‌های گذشته آماده و قبراق بوده و باید دید این روزهای خوش تا روز بالا بردن جام ادامه می‌یابد یا داستان فصل گذشته قرار است دوباره برای اهوازی‌ها تکرار شود. در آن سوی میدان، این شکست، نهمین باخت پویندگان بود. آمار جالبی نیست.

سایپا تهران ۵ دختران کویر مس کرمان یک

سایپا در روزی که پیروزی برای این تیم از نان شب واجب‌تر بود از سد دختران کویر گذشت. آن‌ها که باید با دوران طولانی بدون فرشته کریمی کنار بیایند در بازی با دختران کویر تیم برتر میدان بودند.

در حضور شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال، سایپا با گل‌های یاسمن پاکجو، مهدیه محمدزاده، آرزو صدقیانی زاده و دو گل شهین افلاکی دختران کویر مس کرمان را شکست داد.

once again شهین گل!

دختران کویر مس کرمان تیمی است که با تیم فصل گذشته خود تفاوت‌های زیادی دارد گرچه همه خراش‌ها قابل‌ترمیم هستند و کسی از روی خراش‌ها در مورد چهره واقعی، قضاوت نمی‌کند. آن‌ها با ۱۶ امتیاز در رده هشتم جدول جای گرفته‌اند.

شهروند ساری صفر نامی نو اصفهان یک

نامی نو همچنان با بازی‌های کم گل روی نوار برد حرکت می‌کنند. استادان بردهای اقتصادی با رده چهارم جدول تنها یک امتیاز کم دارند و مس این روزها بیش از گذشته نفس این تیم را پشت سرخود حس می‌کند.

گل نخوردن‌های نامی نو البته نمی‌تواند اتفاقی باشد. فراموش نکنید که آن‌ها از چه دروازبان و ساختار تدافعی بهره مند هستند. مدافع عنوان قهرمانی به طور جدی به دنبال رسیدن به مرحله پلی آف است.

پالایش نفت آبادان ۷ پارس آرا شیراز ۲

پارس آرای شیراز تیم بحران زده این روزها در خنثی‌ترین بازی هفته شکست سنگینی را متحمل شد تا با همان ۹ امتیاز لیگ را ادامه دهد. راحله رفیعی زاده سه گل و لیلا اقبالی ۴ گل در این بازی برای پالایش نفت آبادان به ثمر رساندند.

هیئت فوتبال اصفهان صفر رهیاب تهران ۵

دریژنو سابق که حالا باید با نام هیئت فوتبال شهرستان اصفهان در لیگ حضور داشته باشد مقابل رهیاب گستر تهران شکست خورد. این شکست نشان داد که قرار نیست جایگزین دریژنو تیم فوق العاده ای باشد.

جدول رده بندی

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=33777

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.