16

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال | شکست حفاری و سایپا و صدرنشینی خراسان در هفته عجایب

  • کد خبر : 34389
  • 22 آذر 1398 - 14:29
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال | شکست حفاری و سایپا و صدرنشینی خراسان در هفته عجایب

در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان با شکست حفاری و سایپا و صدرنشینی هیئت خراسان در هفته عجایب همراه بود. تیم فاطمه شریف در مشهد انتقام بازی رفت را از سایپا گرفت و حفاری در عجیب‌ترین نتیجه این فصل در اهواز به رهیاب باخت.

آی دبلیو اسپورتس – هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز جمعه ۲۲ آذر ۹۸ برگزار شد و حاصل آن صعود تیم هیئت خراسان رضوی به صدر جدول بود. این اتفاق در ناباورانه‌ترین شرایط ممکن رخ داد جایی که صدرنشین در خانه مغلوب تیمی میانه جدولی شد.

هیئت خراسان رضوی ۴ سایپا ۳

در مشهد، هیئت خراسان رضوی در یک بازی نزدیک و زیبا همانند بازی رفت، این بار توانست برابر سایپا پیروزی میدان را ترک کند و ۴ بر ۳ پیروز شود. تیم فاطمه شریف با این برد و با توجه به شکست حفاری در بازی همزمان، طعم صدرنشینی را چشید.

طناز آرمات، سارا شیربیگی، محدثه محمدی و مهسا ایرانمنش برای هیئت خراسان رضوی و آرزو صدقیانی زاده، مارال ترکمان و فاطمه ارژنگی برای سایپا گلزنی کردند. این شکست، سومین باخت سایپا در این فصل بود و سبب شد سایپا در رده سوم جدول با مس رفسنجان هم امتیاز شود.

باز هم نقش اول یک پیروزی بزرگ ؛ سارا شیربیگی

هیئت خراسان ماه‌ها پس از نمایش خوب و نتیجه بدش در تهران، توانست سایپا را شکست دهد. آن‌ها برای صدرنشینی امروز خود کاملاً لایق هستند. تیمی متشکل از بازیکنان مؤثر، نیمکت قوی و پشتیبانی مطمئن و با آینده‌ای زیبا در پیش رو.

اوضاع برای سایپا سخت‌تر شده است زیرا تیم پنجم جدول (نامی نو اصفهان) نیز در فاصله یک امتیازی سایپا قرار گرفته است و این شرایط نیلوفر اردلان را در موقعیت حساسی قرار می‌دهد.

حفاری خوزستان ۱ رهیاب تهران ۲

شگفت آورترین نتیجه این فصل لیگ برتر فوتسال امروز در اهواز رقم خورد. حفاری صدرنشین در خانه در عین ناباوری ۲ بر یک به رهیاب باخت و صدر را از دست داد. این شکست عجیب زنگ خطر برای حفاری در راه حضور در پلی آف است گرچه می‌تواند فرصت مناسبی برای مواجهه حفاری با واقعیت‌ها فراهم بیاورد.

سقوط حفاری در خانه؛ اتفاقی که کسی فکر آن را نمی کرد

فاطمه رحمتی تک گل حفاری را به ثمر رساند و قهرمانان این بازی سعیده بنی هاشم و ستایش حسینی بودند که دو گل رهیاب را به ثمر رساندند. رهیاب با این برد همچنان در رده ششم جدول قرار گرفته اما فاصله‌اش با یک پله بالاتر از خود، ۸ امتیاز است.

مس رفسنجان ۵ شهروند ساری ۱

پس از ۲ شکست پیاپی برای تیم عاطفه رضایی، پیروزی در یک بازی خانگی و برابر تیمی قعرنشین اتفاقی بود که جز آن، انتظاری نمی‌رفت. مهسا کمالی ستاره این بازی بود که هت تریک کرد. زهرا قلی زاده و سهیلا رودسری گل‌های دیگر مس را به ثمر رساندند و برای شهروند رقیه صومعه گلزنی کرد.

نتایج امروز، بهترین خبر برای مس رفسنجان بود. با شکست حفاری و سایپا، اکنون مس فاصله‌اش را با صدر کاهش داده و فرصت جبران مافات را به دست آورده است.

پالایش نفت آبادان ۱۷ هیئت اصفهان صفر

هیئت اصفهان، تیمی که به تازگی امتیاز تیم دریژنو فرخ شهر را در اختیار گرفته، نتایج فاجعه باری را در نیم فصل دوم لیگ برتر رقم زده که اوج آن شکست ۱۷ بر صفر امروز برابر پالایش نفت آبادان بود. شکست برابر تیمی که یک تیم درجه اول در لیگ برتر امسال محسوب نمی‌شود.

راحله رفیعی زاده امروز رکورد شکنی کرد و در یک بازی به تنهایی ٨ گل وارد دروازه تیم نگون بخت هیئت شهرستان اصفهان کرد. لیلا اقبالی ۲ گل به ثمر رساند و، ثنا گرداوغلی، مهشاد امیری، زهرا کیانی، زهرا کوراوند، سحر ملمولی، کافیه هزاریان و زیبا افروغ دیگر گلزنان نفت آبادان بودند.

پویندگان صنعت فجر شیراز ۲ دختران کویر مس کرمان ۲

دیدار تیم های پویندگان صنعت فجر شیراز و دختران کویر مس کرمان به تساوی ۲ بر ۲ انجامید. مریم چرخاوی و فاطمه قویدل برای پویندگان و نرگس کریمی نسب (۲ گل) برای دختران کویر کرمان موفق به گلزنی شدند. دیدار تیم‌های نامی نو اصفهان و پارس آرای شیراز نیز به دلیل عدم حضور پارس آرا ۳ بر صفر به سود نامی نو رقم خورد.

 

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=34389

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.