11
در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال زنان رقم خورد

پیروزی خانگی کیمیای اسفراین برابر پارس آرای شیراز

  • کد خبر : 72772
  • 28 آبان 1400 - 12:55
پیروزی خانگی کیمیای اسفراین برابر پارس آرای شیراز
در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال زنان تیم فوتسال کیمیای اسفراین با برتری برابر پارس آرای شیراز به دومین برد فصل خود دست پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان؛ هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز در گروه‌های دوگانه به انجام رسید که در گروه دوم، کیمیای اسفراین موفق شد پارس آرای شیراز را از پیش رو بردارد.

در این بازی که در اسفراین برگزار شد تیم کیمیای اسفراین 4 بر 2 تیم پارس آرای شیراز را شکست داد و با کسب دومین برد در چهارمین بازی، اوضاع خود را در جدول گروه ۲، سر و سامان بخشید.

فاطمه علیزاده، عاطفه برقی و فاطمه سلطانی گلزنان تیم کیمیای اسفراین در این بازی خانگی بودند تا پارس آرا از این سفر طولانی به شمال شرق ایران دست خالی به شیراز برگردد.

این پیروزی، دومین برد متوالی تیم کیمیای اسفراین نیز به حساب می‌آید. نماینده خراسان شمالی هفته گذشته در اصفهان، ۲ بر یک تیم انتهای جدولی هیئت فوتبال اصفهان را شکست داده بود..

از سوی دیگر پارس آرای شیراز امروز با این شکست، دومین باخت در سومین بازی را پذیرا شد. تیم شیرازی پس از پیروزی هفته نخست در اصفهان برابر هیئت فوتبال این شهر، ۲ بازی بعدی خود را واگذار کرده است..

لیگ برتر فوتسال بانوان ۱۴۰۰ با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه ۷ تیمی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=72772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.