8
گفتگو با سحر پاپی

انصراف حفاری برای فوتسال خوزستان ناامید کننده است

  • کد خبر : 83671
  • 09 مرداد 1401 - 13:32
انصراف حفاری برای فوتسال خوزستان ناامید کننده است
سحر پاپی که فصل گذشته عملکرد درخشانی را با حفاری در لیگ برتر نشان داد، از آینده خود و باشگاه حفاری می‌گوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمانابهاماتی در مورد حضور تیم فوتسال ملی حفاری خوزستان در سوپرلیگ وجود دارد و تکلیف این تیم برای فصل آینده مشخص نیست.

باشگاه حفاری که به طور کلی در مورد تیم زنان سیاست سکوت را پیشه کرده وضعیتی نامشخص دارد و مدیر عامل این باشگاه گفته که شاید امتیاز این تیم به مناطق نفت خیز جنوب واگذار شود.

سحر پاپی یکی از ستارگان باثبات حفاری در سال های اخیر بوده است که می گوید وضعیت کنونی حفاری و به طور کلی فوتسال زنان خوزستان ناامید کننده است.

سحر پاپی در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس در این مورد می‌گوید: حفاری فصل آینده در فوتسال تیم‌داری نخواهد کرد. با توجه به بودجه اندک از سوی وزارت نفت، این تیم واگذار خواهد شد.

او در مورد آینده خود و فاطمه پاپی، در فصل جدید گفت: من و خواهرم فاطمه با بررسی پیشنهادات چندین باشگاه، فصل آینده را در یکی از تیم‌های حاضر در سوپرلیگ بازی خواهیم کرد.

خواهران اندیمشکی بخش مهمی از توان فنی حفاری در لیگ برتر بوده اند اما تصور دیدن آن ها با پیراهن تیم های دیگر، جالب توجه است.

فصل جدید بالاترین سطح باشگاهی فوتسال زنان کشور، با فرمت جدیدی برگزار خواهد شد و هر تیم باید در سوپرلیگ این فصل، ۲۱ بازی انجام دهد.

پاپی در این خصوص گفت: قطعا هر ۸ تیم حاضر در سوپرلیگ باید قدرت مالی بسیار زیادی داشته باشند، تا بتوانند از عهده این بازی‌ها برآیند. این شرایط را برای تیم هایی نظیر حفاری دشوار می کند.

ملی‌پوش فوتسال افزود: هر تیم باید سه ترکیب ایده‌آل داشته باشد، تا برای برگزاری بازی‌ها به این روش آماده باشد. تصمیم برای برگزاری لیگ به این صورت گرفته شده و امیدوارم که موفقیت‌آمیز باشد.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=83671

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.