5
هفته نوزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان

پیروزی بزرگ پیکان با هت تریک مارال ترکمان

  • کد خبر : 89186
  • 28 بهمن 1401 - 13:18
پیروزی بزرگ پیکان با هت تریک مارال ترکمان
در هفته نوزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان، پیکان تهران توانست با برتری 4 بر یک برابر پالایش نفت آبادان، در آستانه کسب عنوان قهرمانی قرار گیرد.

به گزارش افرا ورزش، هفته نوزدهم سوپرلیگ فوتسال زنان در حالی سپری شد که دو تیم پیکان تهران و پالایش نفت آبادان در جدال بزرگ هفته به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار از ساعت 11 امروز در سالن شهید فیانوری تهران آغاز شد. در پایان این دیدار حساس، این تیم پیکان بود که توانست با ارائه یک بازی تیمی قابل قبول، 4 بر یک، پیروز این رقابت باشد.

در این بازی، تیم پیکان توانست با درخشش سنگربان خود، فرزانه توسلی، دروازه خود را تا دقایق پایانی بازی بسته نگه دارد. در اواخر وقت بازی تیم پالایش نفت توانست دروازه پیکان را باز کند اما این گل تاثیری در نتیجه نهایی این دیدار نداشت.

پیکان با هدایت نیلوفر اردلان، توانست به کمک هت تریک ستاره خود، مارال ترکمان  4 بر 1 پالایش نفت را شکست داد. این یک روز فوق العاده برای جوان اول فوتسال ایران بود.

سوپرلیگ فوتسال زنان

پیکان در نیمه اول تنها توانست یک گل را به ثمر  برساند. اما با شروع نیمه دوم، عملکرد بهتری را از خود نشان داد و توانست 3 بار دیگر دروازه حریف را باز کند.

در مقابل تیم پالایش در ابتدای بازی و در نیمه اول، بازی بهتری را از خود ارائه داد، اما با گذشت زمان و شروع نیمه دوم این تیم نتوانست عملکرد خوبی در این بازی داشته باشد.

مارال ترکمان در این بازی توانست یک گل در نیمه اول  و دو گل دیگر خود را در نیمه دوم بازی بزند و تیم را در کورس قهرمانی نگه دارد.

قضاوت این بازی بر عهده گلاره ناظمی داور سرشناس فوتسال زنان ایران بود.

پیکان با این پیروزی 42 امتیازی شد تا در آستانه کسب عنوان قهرمانی سوپرلیگ فوتسال زنان قرار گیرد.اکنون سرنوشت قهرمانی در دستان پیکان است و این تیم با دو پیروزی در 2 بازی باقی مانده قهرمان می شود.

پیکان هفته آینده در تهران بازی مهمی برابر مس رفسنجان برگزار می کند. تیمی که امروز در کرج، نصر فردیس البرز را متوقف کرد.

در سوی دیگر شاگردان پریسا امامی با شکست در حساس‌ترین جدال فصل 41 امتیازی باقی ماندند تا شانس بسیار کمی برای قهرمانی، پیش روی خود ببینند.

لینک کوتاه : https://www.afravarzesh.ir/?p=89186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.